خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / خرید مستقیم مسواک هتلی دورکو با قیمت کارخانه

خرید مستقیم مسواک هتلی دورکو با قیمت کارخانه

مسواک هتلی دورکو یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین برند های ما در مسواک ها می باشد. اگر شما یکی از صاحبان هتل ها، مراکز تفریحی، بیمارستان ها هستید لازم است یک سری از لوازم بهداشتی را برای مصرف کنندگان خود خرید کنید. اما شما از قیمت های بسیار بالا در سایت های نا معتبر و عمده فروشان خسته شده اید؟ شرکت خدمات هتلداری آراد به کمک شما آمده است. شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بسیار بالایی که دارد با کارخانه های معتبر به صورت مستقیم شروع به همکاری کرده است.

مسواک یکی از مهم ترین لوازم بهداشتی است که برای همه افراد از کودک تا مسن سال بسیار لازم است. اما مسواکی که انتخاب می کنیم باید با کیفیت باشد. اما کیفیت مسواک را باید از کجا فهمید؟ مسواک با کیفیت باید نرم باشد و برای افراد بزرگ سال از مسواک های استاندارد و برای کودکان از مسواک کودک نرم استفاده شود.

مسواک هتلی دورکو

شرکت دور کو به جز تولید مسواک به تولید خمیر دندان هم نیز پرداخته است. شرکت دورکو با توجه به نیاز های شما مصرف کنندگان عزیز پک هایی تهیه کرده که شامل مسواک و خمیر دندان دورکو می باشد.

  • خمیر دندان های هتلی دورکو متنوع می باشند. خمیر دندان ۱۰ گرمی دورکو مناسب برای استفاده تک نفر می باشد. خمیر دندان هتلی دور کو با کیفیت ترین و خوش رایحه ترین خمیر دندان هتلی می باشد که در کارتن های ۹۰۰ عددی بسته بندی و در بازار به فروش می رسد.

خمیر دندان هتلی 10 گرمی دورکو

  • مسواک هتلی دورکو پ پ یکی از خوش فرم ترین مسواک های دورکو می باشد که با مواد درجه یک تولید می شود. این مسواک در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود. مسواک هتلی دورکو در کارتن های ۱۴۴۰ عددی تولید و در بازار عرضه می شود.

مسواک هتلی دورکو

  • پک مسواک و خمیر دندان هتلی دورکو یکی از بهترین محصولات شرکت دورکو می باشد. شرکت دورکو برای راحت تر کردن خرید شما مصرف کنندگان عزیز پکی تهیه کرده است که همراه با مسواک و خمیر دندان می باشد. این محصول در کارتن های ۶۰۰ عددی تولید شده و به فروش می رسد.

پک مسواک و خمیر دندان هتلی 10 گرمی دورکو

خرید مسواک هتلی دورکو

برای خرید مسواک هتلی دورکو فقط کافیست به سایت ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید. بلافاصله پس از ثبت محصولات شما از کارخانه خارج و به شما در هرکجای کشور که هستید ارسال می شود و شما مصرف کنندگان عزیز پس از ۷۲ ساعت کاری محصولاتتان را درب محل خود تحویل گیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شرکت تولید مسواک هتلی ارزان

تولید مسواک هتلی توسط تولید کنندگان بسیار عالی ایران. مسواک هتلی که برای مراکز خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام