خدمات هتلداری آراد
خانه / دمپایی هتلی / خرید اینترنتی دمپایی هتلی

خرید اینترنتی دمپایی هتلی

امکان خرید اینترنتی دمپایی هتلی به صورت مستقیم از تولید کننده میسر شد. در این بخش دمپایی های اقتصادی هتل ما را پیدا خواهید کرد. ارزان قیمت اما ساخته شده از پارچه بسیار با کیفیت و با زیره مقاوم ۳ میلی متری.
اقتصادی به معنای دمپایی ارزان قیمت و با ارزش است که همچنان راحتی، بهداشت و احساس مراقبت را به مهمانان هتل ارائه می دهد. میهمانان انتظار دارند در اتاق خود دمپایی پیدا کنند و دمپایی های خط ارزان قیمت ما با بودجه شما مهربان خواهد بود.

دمپایی هتلی

فروش اینترنتی دمپایی هتلی

به سایت فروش اینترنتی ما خوش آمدید. در اینجا می توانید خریدهای آنلاین خود را انجام دهید. شرکت ما با بازاریابی و تولید دمپایی یکبار مصرف برای هتل ها، دمپایی هتلی و دمپایی یکبار مصرف یکبار در spa ها و استخر ها و لوازم بهداشتی سروکار دارد.

پک هتلی

خرید اینترنتی محصولات بهداشتی هتلی جدید

پک بهداشتی هتلی

ما همچنین مجموعه بزرگی از پک بهداشتی هتلی برای آپارتمان ها را برای تحویل فوری بسته بندی می کنیم. ما به مشتریان خود دمپایی یکبار مصرف و دمپایی با کیفیت بالا را با قیمت رقابتی ارائه می دهیم.

دمپایی هتلی مصارف دیگری نیز برای دمپایی یکبار مصرف عروسی، همچنین برای اسپا، دمپایی یکبار مصرف، آبگرم، مراکز سلامتی ما ۴ مدل با کیفیت بالا و با قیمت کاملا رقابتی داریم.

دمپایی های spa یکبار مصرف ما به راحتی جمع می شوند و دارای کفی فومی شکل قطر کمتر از ۵ میلی متر اج دار برای اثر ضد لغزش مشخص هستند.

انواع دمپایی هتلی در خدمات هتلداری آراد

  • دمپایی ما مدل ۱۱۲، دمپایی کلاسیک ساده به طور گسترده ای در اتاق هتل ها و برای استفاده در محل های هموار استفاده می شود، با کفی تا ۳ میلی متر. این ها دمپایی نازک و سبک هستند، قابل استفاده برای مدت محدود تر میباشند.
  • مدل ۱۲۲ ما، دارای یک کفی ضد لغزش به شکل توپ هایی (آج دار )  است که آن را به زمین متصل می کند. اما تفاوتش با مدل ۱۱۲، رویه ۳ لایه آن می باشد که از ۳ لایه پارچه اسپان باند با ضخامت مناسب تولید شده است. و این ضخامت طول عمر مصرف آن را بیشتر کرده  احساس راحتی بیشتری القا می کند.
  • در نهایت مدل پرفروش ۱۲۳ را به فروش می‌رسانیم، که یک دمپایی یکبار مصرف زیبا و با ارزش، با زیره ۵ میلی‌متری و شبکه‌ای شکل که می‌تواند در محیط‌هایی که پا چرب یا مرطوب است پوشیده شود. که دلیل آن نیز وجود ۳ لایه پارچه مازاد در کفه دمپایی می باشد.

پخش دمپایی هتلی یکبار مصرف

قیمت دمپایی هتلی آراد

جهت خرید و استعلام به روز قیمت دمپایی یکبار مصرف تولید شرکت ما می توانید با شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید. همچنین ما در ادامه نمونه ای از قیمت دمپایی هتلی های خود را قرار می دهیم که مربوط به آذر ماه ۱۴۰۱ می باشد.

لیست-قیمت-دمپایی-هتلی-آراد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش عمده دمپایی بیمارستانی و هتلی با قیمت مناسب

عمده دمپایی بیمارستانی و هتلی در این سایت موجود شد و به فروش می رسد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام