خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / مرکز خرید عمده مسواک ارزان هتلی

مرکز خرید عمده مسواک ارزان هتلی

مرکز خرید عمده مسواک ارزان هتلی آراد به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های تامین کننده محصولات بهداشتی هتلی در خدمت شماست.

انواع مسواک هتلی ارزان را از ما بخواهید. فروش عمده مسواک ارزان آغاز شد.

خرید عمده مسواک ارزان

انواع مسواک هتلی و ارزان

سلامت دندان ها برای همه ما مهم است. امروزه با افزایش و گستردگی نیاز افراد به بهداشت فردی، استفاده از مسواک هتلی در هنگام سفر و عرضه آن در هتل ها و سایر مکان های عمومی امری بسیار ضروری می باشد.

مسواک هتلی از لحاظ کارایی مانند مسواک معمولی است. اما مسواک و سایز مسواک هتلی کوچکتر است نسبت به مسواک های معمولی.

جنس بدنه و جنس برس مسواک های هتلی در کیفیت و قیمت آن ها تاثیرگذار است. خرید عمده مسواک هتلی در تعداد سفارشات بالا به صرفه است.

مجموعه خدمات هتلداری آراد به عنوان نماینده و عامل فروش مستقیم کارخانه، آماده ارایه محصولات خود با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه می باشد. از این رو تصمیم گرفتیم در ابتدا با معرفی انواع مسواک های مجموعه در خدمتتان باشیم:

مسواک سیلور دورکو

مسواک سیلور یکی از پرفروش ترین مسواک های این مجموعه می باشد. در ۲ نوع سلفونی و وکیوم کارتی عرضه می شود. این مسواک دارای دسته شفاف و سبک است. در رنگ بندی های مختلف عرضه می گردد. این مسواک در کارتن های ۶۷۲ تایی عرضه می شوند.

مسواک سیلور

مسواک دورکو

مسواک دورکو همانند مسواک سیلور بوده و تنها تفاوت آن در نوع بسته بندی می باشد که وکیوم ساده است و کارت در پشت آن چسیده نشده است. این مسواک را می توانید در کارتن های ۷۲۰ عددی سفارش دهید.

مسواک هتلی دورکوپک مسواک و خمیر دندان هتلی دورکو

به قطع می توانم خدمتتان عرض کنم که یکی از محبوب ترین و پرتقاضا ترین مسواک های این مجموعه، پک مسواک و خمیردندان دورکو می باشد. چراکه این محصول با همراه داشتن ۲ محصول هتلی پر استفاده در یک بسته بندی، بسیار کارامد و مفید است. از طرفی زحمت بسته بندی را از دوش خریداران برداشته است.

خرید و سفارش این محصول از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

پک خمیردندان و مسواک دورکو دارای یک عدد مسواک سیلور و یک عدد خمیر دندان ۷ گرمی بوده و در کارتن های ۶۷۲ تای به فروش می رسند.

پک مسواک و خمیر دندان پاتریک

مسواک سلفونی ولدنت

مسواک سلفونی ولدنت یکی از کار های قوی و محبوب این مجموعه می باشد که با ۴ رنگ بسیار زیبا و چشم نواز در کارتن های ۱۲۵۰ عددی عرضه می شوند. این مسواک با دسته قوی و کریستالی در بسته بندی سلفونی موجود می باشد. که علاوه بر کیفیت بالا، دارای قیمت بسیار مناسب نیز می باشد.

انواع مسواک هتلی

مسواک کشویی ولدنت

و اما یکی از منحصر به فردترین مسواک های این مجموعه، مسواک کشویی یا جیبی ولدنت می باشد. این مسواک که از طراحی بی نظیر و کاربردی برخوردار گشته است. مورد توجه تامین کنندگان پک های بیمارستانی و هتلی بوده و با بازخورد خوبی نیز مواجه شده است. مسواک های کشویی ولدنت دارای ۲ بدنه شفاف و مات است. دارای ۴ رنگ زیبا و کاربردی می باشند. این مسواک ها نیز در کارتن های ۱۲۵۰ عددی قابل سفارش هستند.

مسواک هتلی ولدنت

مسواک سی گل پاتریکس

مسواک سی گل یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین مسواک های مجموعه آراد می باشد. مسواک سی گل پاتریکس با طراحی فوق العاده ای که دارد از ورود هر جور میکروبی جلو گیری می کند.

پشت دسته مسواک سی گل شیار هایی موجود است. برای در دست گرفتن مسواک بسیار کارآمد می باشد. این شیار ها از لغزش مسواک در دست جلوگیری می کند.این مسواک دارای برس نرم و متوسط است.

مسواک هتلی سی گل پاتریکس در کارتن های ۴۰۰ عددی بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود.

این مدل مسواک ها هم با درپوش و هم بدون درپوش به فروش می رسند.

مسواک اقتصادی آل یوزر

همانطور که از نام این مدل مشخص است مسواکی از نظر اقتصادی باصرفه است. دارای قیمت مناسبی نسبت به باقی محصولات است.

مسواک اقتصادی آل یوزر به صورت تک و پک قابل عرضه به بازار می باشد. مقاومت دسته این مسواک هتلی کم بوده و برسی با تراکم متوسط دارد. این مدل در کارتن های ۶۰۰ تایی موجود است.

مسواک هتلی پاپیونی

مسواک پاپیونی از جدیدترین مسواک های موجود شده در آراد می باشد. ظاهری شیک و زیبا دارد. در زیبایی سرویس بهداشتی هتل ها بسیار موثر است. این محصول دارای دندانه های نرم و اسفنجی جهت ماساژ و پاک کنندگی اثه ها می باشد. شیار های مخصوص شست و شوی زبان در پشت مسواک از مزیت های این محصول است.

مرکز فروش مسواک هتلی

نحوه خرید عمده مسواک ارزان هتلی

در ظاهر برای خرید عمده مسواک ارزان،به نظر می رسد مسواک ها تفاوتی با یکدیگر ندارند.اما در جهت سلامت دندان ها باید از مسواک و خمیردندان خوب و با کیفیت استفاده کنیم.

در راستای این امر مرکز خدمات هتلداری آراد تمام تلاش خود را کرده است. محصولاتی با کیفیت و بنام را در مجموعه گردآوری کرده است. در جهت سهولت خرید برای شما هتلداران عزیز. اگر برای خرید عمده مسواک ارزان نیازمند اطلاعات بیشتری جهت تشخیص مسواک خوب از بد هستید. فقط کافی است یک تماس تلفنی با مجموعه خدمات هتلداری آراد گرفته و از مشاوره رایگان مشاوران متخصص ما بهره مند گردید.

جهت خرید عمده مسواک ارزان می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با مشاوران فروش ما ارتباط گرفته و پس از ثبت سفارش در کمتر از ۴۸ ساعت، محصولات خود را درب محل خود تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

مسواک هتلی دورکو

خرید مستقیم مسواک هتلی دورکو با قیمت کارخانه

مسواک هتلی دورکو یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین برند های ما در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام