خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / شرکت تولید مسواک هتلی ارزان

شرکت تولید مسواک هتلی ارزان

تولید مسواک هتلی توسط تولید کنندگان بسیار عالی ایران. مسواک هتلی که برای مراکز خود خریداری می کنید را از سایت ما با قیمت بسیار مناسب و ارزان تهیه کنید. شرکت خدمات هتلداری آراد آماده است تا به شما مصرف کنندگان عزیز در خرید لوازم بهداشتی برای هتل ها و بیمارستان هایتان کمک کند. و محصولات را با قیمت درب کارخانه به شما عزیزان تحویل دهد.

تولید کنندگانی که شرکت خدمات هتلداری آراد با آنها همکاری می کند از بهترین تولید کنندگان ایران می باشند. مسواک هتلی یکی از مهم ترین لوازم بهداشتی است که همه هتل ها باید برای رفاه حال مصرف کنندگان خودشان این لوازم بهداشتی را تهیه و در اختیار آنها قرار دهند. اما شما عزیزان از قیمت های نجومی در بازار به این نتیجه رسیده اید که اکثر لوازم بهداشتی را تهیه نکنید؟ شرکت خدمات هتلداری آراد به کمک شما آمده است. شرکت آراد با فعالیتی که در حوضه لوازم بهداشتی هتلی دارد محصولات مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد تا شما عزیزان بتوانید لوازم بهداشتی مراکز خود را با قیمت های مناسب درب کارخانه تهیه کنید و در اختیار مصرف کنندگانتان قرار دهید.

تولید مسواک هتلی

  • تولید مسواک هتلی سیلور که در کارتن های ۶۰۰ عددی تولید می شوند این مسواک بسیار استاندارد و در رنگ بندی های مختلف می باشد و از الیاف بسیار نرم تولید شده است تا آسیبی برای دندان و لسه مصرف کنندگان نداشته باشد.

مسواک هتلی سیلور

  • متولید مسواک هتلی سلفونی این مسواک هتلی در کارتن های ۷۲۰ عددی هستند که هر مسواک هتلی در بسته های سلفونی بسته بندی می شود. لازم به ذکر است بگویم از نظر بهداشتی بودن محصولات کاملا مطمعا باشید.

مسواک هتلی

  • تولید مسواک هتلی دورکو یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین مسواک هتلی است که شرکت آراد با تولید کننده مسواک هتلی دورکو در حال همکاری است. سمواک هتلی دورکو در کارتن های ۷۲۰ عددی تولید و در بازار و سایت ها به فروش می رسد.

مسواک هتلی دورکو

  • مسواک هتلی سی گل سلفونی  این مسواک با درپوش های بهداشتی طراحی شده است که باعث جلو گیری از ورود هرگونه میکروبی می شود. مسواک هتلی سی گل در کارتن های ۷۲۰ عددی در بازار به فروش می رسد. و شما مصرف کنندگان عزیز می توانید با قیمت درب کارخانه از سایت شرکت خدمات هتلداری آراد مسواک هتلی مورد نظرتان را تهیه کنید.

مسواک هتلی سی گل

قیمت مسواک هتلی

با توجه به نوساناتی که در بازار رخ می دهد و تغییر قیمت از سمت نمایندگی قادر به درج دقیق قیمت ها در سایت نمی باشیم. اما شما عزیزانی که قصد خرید مسواک هتلی را دارید فقط کافیست از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در تماس باشید تا قیمت دقیق محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

مسواک هتلی دورکو

خرید مستقیم مسواک هتلی دورکو با قیمت کارخانه

مسواک هتلی دورکو یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین برند های ما در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام