خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / قیمت شامپو هتلی بدن و سر از درب کارخانه

قیمت شامپو هتلی بدن و سر از درب کارخانه

شامپو هتلی بدن و سر یکی از مهم ترین لوازم بهداشتی هر فرد چه در خانه و چه در مسافرت ها می باشد. اما شما صاحب هتل، بیمارستان، مراکز گردشگری هستید و دنبال شامپو بدن های با کیفیت و با گرماژ کم هستید؟ شما از قیمت های بسیار بالای سایت های دیگر قادر به تهیه محصولات مورد نظر خود نیستید؟ شرکت خدمات هتل داری آراد به کمک شما عزیزان آمده است تا با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت محصولات مورد نظرتان را از درب کارخانه به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه بدهد.

انواع محصولات هتلی

شامپو هتلی بدن در برند های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. از این برند ها می توان برند ایوان، صحت، طراوت و … را نام برد که با تولید بهترین محصولات در ایران رتبه اول کیفیت محصول را از آن خود کرده اند.

شما یکی از صاحبان مراکز گردشگری، بیمارستان ها، هتل ها و … هستید و برای آسان کردن کار خود خرید محصولات را از طریق سایت های اینترنتی انجام می دهید. اما در اکثر سایت ها به دلیل تعداد واسطه ها مبالغی که برای شما مصرف کنندگان عزیز ذکر می شود اندکی بالا می باشد.

شرکت خدمات هتلداری آراد به این جا آمده است تا این مشکل را برای شما مصرف کنندگان عزیز حل کند. شرکت خدمات هتل داری آراد با سابقه کار بالایی که دارد برای شما مصرف کنندگان محصولات هتلی از قبیل شامپو بدن، شامپو سر، با برند های معتبر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

  • شامپو بدن ایوان که در بسته بندی های ۳۰ گرمی تولید می شوند. یکی از پر مصرف ترین و با کیفیت ترین شامپو های بدن است که تا به الان ارائه شده است. شرکت ایوان به جز تولید شامپو بدن به تولید شامپو سر پرداخته است که با تنوع بالایی برخوردار می باشد. شامپو های سر ایوان مناسب با موهای خشک، چرب و معمولی می باشد.

محصولات بهداشتی هتلی ایوان

  • شامپو بدن طراوت یکی از خوش بو ترین و با کیفیت ترین محصولات است که با بهترین مواد تولید می شود. شامپو بدن طراوت در قوطی های ۳۰ گرمی تولید و به بازار عرضه می شود.

شامپو-هتلی-طراوت

قیمت شامپو هتلی بدن

قیمت شامپو هتلی بدن را به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت از سمت کار خانه قادر به درج نمی باشیم.  شما مصرف کنندگان عزیز برای اطلاع بیشتر از قیمت دقیق محصولات مورد نظرتان می توانید با همکاران ما در تماس باشید تا به سوالات شما عزیزان پاسخ قطعی داده شود.

برای خرید شامپو هتلی بدن فقد کافیست با همکاران ما در تماس باشید و محصولات خود را سفارش دهید تا بلافاصله سفارشات شما از درب کارخانه به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که هستید طی ۷۲ ساعت کاری ارسال شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی برای اولین بار توسط شرکت خدمات هتلداری آراد، انجام می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام