خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / شامپو یا صابون هتلی چیست

شامپو یا صابون هتلی چیست

صابون هتلی چیست ؟ صابون هتلی همان صابون هایی است که ما در روز مره برای نظافت دست هایمان از آن استفاده می کنیم. اما چرا می گویند هتلی؟ صابون هتلی تنها فرقی که با اغلب صابون هایی که ما در روزمره استفاده میکنیم این است که ابعاد صابون کوچک تر می شود و مورد استفاده برای تک نفر می باشد. شما صاحبان هتل ها و بیمارستان ها و … اگر به دنبال این هستید که صابون هتلی برای مراکز خود با قیمت درب کارخانه تهیه کنید فقط کافیست با همکاران ما در ارتباط باشید.

شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بالایی که دارد با شرکت های معتبر شروع به همکاری کرده است. شما اگر یکی از صاحبان هتل، بیمارستان، رستوران، مراکز تفریحی و … هستید و به دنبال لوازم هتلی مانند صابون، شامپو، شانه، حوله، دمپایی و لوازمی از قبیل این ها هستید به سایت کاملا درستی مراجعه کرده اید.

صابون-هتلی-252x300

شرکت خدمات هتلداری آراد هر محصولی را که برای مراکز خود بخواهید را با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه برای شما عزیزان در هر کجای کشور که هستید ارسال می کند.

صابون هتلی در برند های کرشمه، پیروز، طراوت و لادن می باشد. ما شمارا با این برند ها بیشتر آشنا می کنیم تا کمکی برای انتخاب خریدتان باشد.

  • صابون هتلی کرشمه یکی از خوش رایحه ترین و با کیفیت ترین صابون های ما هستند. این صابون با قدرت بالای پاک کنندگی برخوردار است که ۲۰ گرمی هستد و به شکل دایره و پلیسه ای در پنج رنگ مختلف بسته بندی شده و در بازار به فروش می رسد.
صابون هتلی کرشمه
صابون هتلی کرشمه
  • صابون هتلی پیروز در بسته بندی های سلفونی بسته بندی می شود و در گرماژ های ۱۵ و ۱۲ بسته شده و در بازار به صورت عمده به فروش می رسد. صابون های پیروز یکی از خوش رایحه ترین و با کیفیت ترین صابون های هتلی می باشد.
صابون هتلی پیروز
صابون هتلی پیروز
  • صابون هتلی طراوت یکی از قدیمی ترین برند های هتلی می باشد و کیفیت این محصول بسیار بالا و قدرت پاک کنندگی عالی دارد. صابون هتلی طراوت گرد سلفونی و مربع سلفونی ۱۶ گرمی تولید و به بازار عرضه می شود.

صابون طراوت پلیسه

  • صابون هتلی لادن از بهترین برند های صابون می باشد و در بسته بندی های ۱۲ گرمی تولید می شود حداقل سفارش این محصول ۵ کارتن می باشد.

صابون هتلی لادن

خرید صابون هتلی

خرید صابون هتلی از طریق سایت ما بسیار راحت می باشد فقد کافیست شما عزیزان از طریق راه های ارتباطی ما با همکاران در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید تا در طی ۷۲ ساعت کاری محصولات مورد نظرتان در هر کجای کشور که هستید به دستتان برسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی

صابون هتلی از محصولات پرطرفدار این روزها برای مصارف هتل ها و مکان های خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام