خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / مرکز فروش صابون هتلی ارزان

مرکز فروش صابون هتلی ارزان

صابون هتلی ارزان را از مرکز فروش خدمات هتلداری آراد تهیه کنید. اگر شما به دنبال محصولاتی مانند صابون با کیفیت هستید از محصولات ما دیدن فرمایید.

شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بسیار بالایی که دارد با بارخانه های قدیمی و معتبر شروع به فعالیت کرده است تا محصولات مورد نظر شما را با قیمت درب کارخانه به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه دهد. صابون هتلی ارزان به این معنی نیست به دلیل ارزان بودن آن از کیفیت محصول کاسته شده باشد. دلیل ارزان بودن آن این است که محصول را از درب کارخانه و بدون واسطه با قیمت کارخانه به شما تحویل داده می شود. نداشتن واسطه در بین خرید و فروش باعث کاهش قیمت محصولات می شود.

نمایندگی فروش صابون هتلی

صابون هتلی ارزان

صابون هتلی ارزان را از معتبر ترین سایت اینترنتی مانند شرکت خدمات هتلداری آراد تهیه کنید. صابون های هتلی در برند های بسیار معتبری تولید و در بازار به فروش می رسد. برند های معتبری که از صابون هتلی می توان نام برد مانند برند کرشمه، لادن، طراوت و پیروز هستند. این برند از محصولات صابون هتلی از برند های بسیار معروف و با کیفیتی فوق العاده هستند.

  • صابون هتلی ارزان کرشمه این صابون در ابعادی طراحی شده است که قابل استفاده برای تک نفر می باشد. این روزها باید خیلی بیشتر از قبل به نظافت دست هایمان به خاطر ویروس ها بپردازیم. صابون هتلی کرشمه ۲۰ گرمی و در دو مدل گرد و بیضی پلیسه ای در پنج رنگ مختلف و با کیفیتی بسیار عالی با رایحه ای دلنشین تولید و به بازار عرضه می شود.

صابون هتلی ارزان کرشمه

  • صابون هتلی ارزان لادن این برند از قدیمی ترین محصول صابون هتلی است که در ابعاد بسیار مناسب طراحی شده است. صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی است و در کارتن های ۳۵۰ عددی بسته بندی شده و در بازار به دست عمده فروشان هم به فروش می رسد.

صابون هتلی لادن

  • صابون هتلی ارزان طراوت شرکت خدمات هتلداری آراد برای رضایت شما مصرف کنندگان عزیز با برند های معتبری مانند طراوت شروع به فعالیت کرده است. کارخانه طراوت برای رفاه حال مصرف کنندگان خود با ایده ای بسیار عالی شروع به تولید محصولات خود در ابعاد کوچک هتلی کرده است. صابون هتلی طراوت ۱۶ گرمی ور بسته بندی پلیسه ای تولید شده و در بازار و سایت های اینترنتی به فروش می رسد.

صابون هتلی طراوت سلفونی

  • صابون هتلی پیروز از قدیمی ترین محصولات ما در برند صابون هتلی می باشد. صابون هتلی پیروز در گرماژ های ۱۲ و ۱۵ تولید شده و در بازار و به دست عمده فروشان به فروش می رسد.

صابون هتلی پیروز

خرید صابون هتلی ارزان

برای خرید صابون هتلی ارزان فقط کافیست به سایت ما مراجعه فرمایید و با استفاده از راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید و محصولات مورد نظرتان را ثبت کنید تا بلافاصله محصولات شما از درب کارخانه خارج و به محل شما در هرکجای کشور که هستید ارسال شود و شما محصولات خود را درب محل تان تحویل گیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی

صابون هتلی از محصولات پرطرفدار این روزها برای مصارف هتل ها و مکان های خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام