خدمات هتلداری آراد
خانه / دمپایی هتلی / قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

بهترین قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی را از ما بخواهید. اسلیپر های هتلی یکی از مهم ترین لوازم داخل هتل ها، بیمارستان ها، مراکز گردشگری و دیگر مکان ها می باشد. برای تهیه یک دمپایی یک بار مصرف هتلی با کیفیت و با قیمت نمایندگی فقط لازم است به سایت ما بیایید و از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

شرکت خدمات هتلداری آراد یکی از بهترین نماینده های لوازم هتلی می یاشد. اگر شما قصد خرید تجهیزات یکبار مصرف هتلی برای هتل ها و مراکز خود دارید می توانید از شرکت ما با قیمت نمایندگی و با کیفیت عالی تهیه فرمایید.

تامین تجهیزات هتلی

دمپایی یکبار مصرف هتلی

برخی از مصرف کنندگان دمپایی پلاستیکی هتلی را انتخاب میکنند و برخی دیگر دمپایی یکبار مصرف هتلی را هر کدام مزیت های خود را دارد و انتخاب آن کاملا سلیقه ای می باشد.

  • دمپایی تک لایه اسپان باند با کفه ۳ میل یکی از دمپایی های یکبار مصرفی میباشد که در داخل هتل ها و مراکز دیگر استفاده می شود. و یک فرصت طلایی دارد که امکان چاپ رایگان را دارا می باشد.

دمپایی تک لایه

  • دمپایی ۳ لایه اسپان باند با کفه ۳ میل با کیفیتی عالی و مقاومتی بسیار خوب است که در کارتن های ۵۰۰ عددی در بازار به فرووش می رسند.

دمپایی هتلی سه لایه

  • دمپایی ۳ لایه اسپان باند با کفه ۳ لایه به رنگ سفید است که کاملا مناسب برای هتل های شما با بهترین قیمت می باشد.

انواع دمپایی هتلی

تولید دمپایی یکبار مصرف هتلی

تولید کننده دمپایی های یکبار مصرف هتلی برای شما مصرف کنندگان عزیز فرصتی استسنایی در نظر گرفته است که با خرید شما لگوی مورد نظررتان را روی دمپایی ها به صورت رایگان چاپ می نماید.

قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

با توجه به نوسانات بازار و عوض کردن قیمت ها توسط کارخانه قادر به درج دقیق قیمت نمی باشیم. اما شما از طریق راه های ارتباطی داخل سایت می توانید قیمت دقیق محصولات را از همکاران ما جویا شوید.

پخش عمده دمپایی هتلی

خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

برای خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی شما باید سفارشات خود را از طریق راه های ارتباطی سایت به همکاران ما اطلاع دهید و سپس بعد از ثبت محصولات سفارش داده محصولات از درب کارخانه خارج شده و به هر کجای کشور که هستید ارسال میشود و در کمتر از ۷۲ ساعت کاری محصولات خود را در محل تحویل گیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش عمده دمپایی بیمارستانی و هتلی با قیمت مناسب

عمده دمپایی بیمارستانی و هتلی در این سایت موجود شد و به فروش می رسد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام