خدمات هتلداری آراد
خانه / خمیردندان هتلی / قیمت خمیردندان هتلی پونه

قیمت خمیردندان هتلی پونه

خمیردندان هتلی پونه یکی از با کیفیت ترین خمیر دندان های هتلی هستند که با مناسب بودن قیمت و با میزان کیفیت بالایی که دارد توانسته است در اول لیست بهترین محصولات بهداشتی هتلی قرار گیرد. خمیردندان هتلی پونه را می توان از شرکت خدمات هتلداری آراد با قیمت نمایندگی و به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری فرمایید.

دندان و دهان نیاز به نظافت دارند و برای این کار نیاز به یک خمیر دندان بسیار مرغوب و با کیفیت است. برای انتخاب یک خمیر دندان با کیفیت باید از برند های معروف استفاده کرد تا نگرانی برای کیفیت محصول نداشته باشیم.

خمیر دندان هتلی پونه

اگر شما عزیزان صاحب یک هتل یا مرکز گردشگری مفرج هستید لازم است برای مصرف کنندگان خود پک های بهداشتی تهیه نموده و در اختیار آن ها قرار دهید. شرکت خدمات هتل داری آراد به جز خمیر دندان هتلی نیز دارای محصولات تک نفره هتلی می باشد.

شما می توانید از شرکت ما تمام محصولات مورد نظر خود را خریداری فرمایید.

خمیردندان هتلی پونه دارای گرماژ های ۷ و ۱۰ میباشد و در تیوپ های ۵ لایه پلاستیکی بسیار بهداشتی و محکم تولید می شوند. خمیر دندان هتلی پونه دارای فرمولاسیون خمیر دندان سیلیکایی است که حفظ شکل و درصد کیفیت آن را تعیین می کند.

خمیردندان هتلی پونه
خمیردندان هتلی پونه

نمایندگی خمیردندان هتلی پونه

شرکت خدمات هتلداری آراد نمایندگی فروش خمیر دندان هتلی پونه و دیگر ملزومات هتلی را دارد و با قیمت نمایندگی به شما عزیزان تحویل می دهد. شما دیگر مجبور نیستید برای خرید تک تک محصولات خود به سایت های مختلف مراجعه کنید. شرکت ما همه محصولات مورد نظر شما را در اختیارتان می گذارد.

انواع محصولات هتلی

خرید خمیردندان هتلی پونه

برای خرید خمیر دندان پونه از شرکت خدمات هتلداری آراد فقط لازم است به سایت ما بیایید و از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید. سپس بلافاصله بعد از ثبت محصول، محصولات شما از درب کارخانه به صورت مستقیم به هرکجای کشور که هستید ارسال می شود. و در کمتر از ۷۲ ساعت کاری به دست شما می رسد.

قیمت خمیر دندان هتلی پونه

برای جویا شدن قیمت خمیردندان هتلی پونه با همکاران ما از طریق راه های ارتباطی داخل سایت در ارتباط باشید. به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت ها قادر به درج قیمت ها نمی باشیم.

فروش خمیر دندان هتلی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

پک هتلی پاتریکس

فروش عمده پک مسواک و خمیردندان هتلی پاتریکس

پخش عمده مسواک و خمیر دندان با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه در مرکز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام