خدمات هتلداری آراد
خانه / خمیردندان هتلی / خرید مستقیم خمیردندان و مسواک هتلی ارزان

خرید مستقیم خمیردندان و مسواک هتلی ارزان

خمیردندان و مسواک هتلی ارزان را به صورت خرید مستقیم از مرکز خدمات هتلداری آراد بخواهید.خمیردندان و مسواک هتلی یکی از مهم ترین لوازم بهداشتی است که باید داخل هر هتل، بیمارستان و مراکز تفریحی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. اگر شما به دنبال خرید مستقیم ملزومات مورد نیاز مصرف کنندگان خود هستید، شرکت خدمات هتلداری آراد به کمک شما آمده است تا با در نظر گرفتن بودجه شما بهترین و ارزان ترین محصولات را در اختیارتان بگذارد.

شرکت خدمات هتلداری آراد یکی از معتبر ترین فروشگاه هتلی اینترنتی می باشد. خمیر دندان و مسواک هتلی در شرکت خدمات هتلداری آراد دارای تنوع بسیار بالایی دارد. شرکت آراد برای رفاه حال شما مصرف کنندگان عزیز بهترین برند ها را در نظر گرفته است.

مسواک هتلی چیست؟

مسواک هتلی، مسواکی است که در هتل‌ها برای مهمانان در دسترس قرار می‌گیرد. این مسواک‌ها معمولاً در اتاق‌های مهمان، حمام‌ها یا سایر امکانات عمومی هتل قرار داده می‌شوند.مسواک‌های هتلی معمولاً به صورت یکبار مصرف طراحی می‌شوند. تا اطمینان حاصل شود که هر مهمان از یک مسواک نو و تمیز استفاده کند. این اقدام هم به بهبود بهداشت دهان مهمانان کمک می‌کند. و هم جلوگیری از انتقال بیماری‌ها و عفونت‌های ممکن را فراهم می‌سازد.

خمیردندان هتلی:

خمیر دندان هتلی معمولاً به خمیر دندان‌هایی اطلاق می‌شود که در هتل‌ها به مهمانان عرضه می شود. این خمیردندان ها، در سایز و حجم کوچکتر با گرماژ پایین تر از خمیردندان های معمولی به بازار عرضه می شود.خمیر دندان هتلی معمولاً در بسته‌بندی‌های یکبار مصرف قرار می‌گیرد تا هر مهمان از یک بسته تازه و تمیز استفاده کند.

وجودخمیردندان و مسواک هتلی و تمام محصولات هتلی، در مراکز شما به افزایش بهداشت فردی و رضایت مسافران شما منجر می شود.

خمیردندان و مسواک هتلی

برای تهیه یک خمیر دندان و مسواک هتلی باید اولین چیزی که به آن توجه می کنید کیفیت محصول باشد. خمیر دندان باید از رایحه ای بسیار خوش بو استفاده شده باشد و مواد تشکیل دهنده آن ضرری برای ما نداشته باشد و از مواد درجه یک تهیه شده باشد. در بسته بندی های کدر که قابل مشاهده در داخل بسته نباشد استفاده شده باشد زیرا برای این که نور خمیر دندان را خراب نکند.

  • خمیر دندان هتلی دورکو ۷ گرمی این خمیر دندان هتلی مناسب برای استفاده تک نفر می باشد این طراحی علاوه بر راحتی حمل و نقل به بهداشتی بودن محصول اشاره می کند. خمیر دندان هتلی دورکو ۷ گرمی در بسته های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ عددی بسته بندی می شود.

خمیردندان و مسواک هتلی

  • خمیر دندان هتلی ۱۰ گرمی دورکو برند دورکو از محصول خمیر دندان های خود در دو مدل از گرماژ های خود تهیه کرده است که از نظر قیمت هم برای شما متفاوت باشد تا شما مصرف کنندگان عزیز قدرت انتخاب داشته باشید. خمیر دندان هتلی ۱۰ گرمی دورکو در کارتن های ۹۰۰ عددی تولید می شود.

خمیردندان هتلی

  • خمیر دندان هتلی ۱۰ گرمی شمیز در ۵ رنگ مختلف تولید می شود یکی از بهترین و ارزان ترین خمیر دندان های هتلی می باشد. که در کارتن های ۱۰۰۰ عددی به فروش می رسد.

خمیر دندان هتلی و مسواک

  • خمیر دندان هتلی ۱۵ گرمی بس یکی از بهترین برند های ما و قدیمی ترین محصولاتی است که همه ما از کیفیت این محصول برخوردار بوده ایم. خمیر دندان هتلی بس با قدرت پاک کنندگی و رایحه ای بسیار عالی برخوردار است.

خمیر دندان هتلی بس

  • خمیر دندان نسیم:

وزن این خمیردندان ۶ گرمی است با تعداد در کارتن ۹۰۰ تایی. از برندهای پرطرفدار این روزها است در بازار. به علت قیمت مناسبی که دارد. برند طراوت برای تکمیل محصولات بهداشتی هتلی خود، این خمیر دندان را با محصولات برند خودش به بازار عرضه می کند.

  • برند ایوان:

برند محبوب ایوان که از پرطرفدارترین برندهای بازار است. تنوع بسیار زیادی در محصولات بهداشتی هتلی دارد. به تازگی محصولات جدیدی به محصولاتش اضافه کرده است. که خمیردندان یکی از این محصولات است. وزن آن ۱۳ گرمی می باشد با تعداد ۳۰۰ تا در کارتن در بسته بندی شیک و زیبا.

  • خمیردندان ساویز:

برند ساویز هم از برندهای معتبر و محبوب در بین شما مشتریان عزیز می باشد. همه ما برند ساویز را می شناسیم. ساویز هم تنوع بسیار زیادی در محصولات هتلی دارا می باشد. خمیردندان ساویز ۱۰ گرمی است با تعداد ۱۰۰۰ عدد در  کارتن.

مسواک هتلی

مسواک های هتلی در انواع مختلفی موجود است که برای شما مصرف کنندگان عزیز چند برند معتبر از آنها را معرفی می کنیم.

  • مسواک هتلی دورکو پ پ
  • پک مسواک و خمیر دندان هتلی دورکو
  • مسواک هتلی سی گل با در پوش
  • مسواک هتلی ال ۹۰ کودک
  • مسواک هتلی سیلور ساده
  • مسواک هتلی مسافرتی تاشو
  • مسواک های کشویی
  • آل یوزر

مسواک هتلی دورکو پک مسواک و خمیر دندان پاتریکس خمیر دندان هتلی پاتریکس خمیر دندان هتلی 10 گرمی مسواک سیلور

پک خمیردندان و مسواک هتلی:

پک خمیردندان و مسواک هتلی یک مجموعه از وسایل بهداشت دهان است. این پک‌ها معمولاً شامل یک خمیردندان و مسواک هتلی به صورت یکبار مصرف هستند. خمیردندان مجود در این پک ها ۷ گرمی می باشد. از نظر اقتصادی خرید ای پک ها بسیار مقرون به صرفه تر است نسبت به خرید تک تک خمیردندان و مسواک هتلی. حجم گیری یا جاگیری  آن در سفر کمتر می باشد. و باعث تسهیل در حمل و نقل می شود.

مرکز خدمات هتلداری آراد، تمام محصولات بهداشتی غیر از خمیردندان و مسواک هتلی محصولات دیگر از جمله صابون، شامپو، دمپایی هتلی و غیره را دارا می باشد و در دسترس شما عزیزان قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، با شماره های ذیل در ارتباط باشید:

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

پک هتلی پاتریکس

فروش عمده پک مسواک و خمیردندان هتلی پاتریکس

پخش عمده مسواک و خمیر دندان با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه در مرکز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام