خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / شامپو تک نفره هتلی بس

شامپو تک نفره هتلی بس

شامپو تک نفره هتلی بس یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین شامپو های ایران است که همه ما تا به حال از آن استفاده کرده ایم. شامپو بس با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی که دارد توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شامپو یکی از الزامی ترین مواد شوینده ای هست که در خانه ها هتل ها و مراکز گردشگری باید از آن برای نظافت سر و بدن استفاده کرد. شامپوی بس دارای رایحه ای خوش بو و بدون چربی اضافه است و باعث نرم کننده مو و پوست میشود.

شامپو تک نفره هتلی بس

شامپو هتلی بس در حجم های ۲۵ و ۳۰ گرمی هستند که در بسته بندی های بسیار شکیل بسته بندی میشوند و به شما عزیزان در هر کجای کشور که هستید ارسال میشود. شرکت بس به جز تولید شامپو به تولید خمیر دندان بس هم پرداخته است. شامپو هتلی بس با قدرت پاک کنندگی بالا و غلظت زیاد مناسب موهای خشک، چرب و معمولی میباشد و اصلا باعث شوره و شکنندگی مو های شما نمی شود.

شرکت خدمات هتلی آراد با سابقه کار بالایی که دارد محصولات هتلی مد نظر شما را بدون واسطه از درب کارخانه به محل شما در هر کجای کشور ارسال میکند.

شامپو تک نفره هتلی بس

خمیر دندان تک نفره هتلی بس

خمیر دندان هتلی تک نفره بس با بهترین رایحه و قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد توانسته است رضایت مصرف کننده های خود را جلب کند. خمیر دندان بس ۱۰ گرمی است و در کارتن های ۸۵۰ عددی بسته بندی میشود.

خمیر دندان هتلی بس

نحوه خرید شامپو تک نفره هتلی بس

برای خرید شامپو و خمیر دندان هتلی بس فقط کافیست به سایت ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با همکاران ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که با ارسال وجه مورد نظر محصول بلافاصله از درب کارخانه به محل شما ارسال خواهد شد و محصول تا کمتر از ۷۲ ساعت به دست شما میرسد.

تلفن شرکت خدمات هتلداری آراد

قیمت شامپو و خمیر دندان تک نفره هتلی بس

با توجه به نوسانات قیمت های بازار قادر به درج قیمت نمی باشیم. شما میتوانید با یک تماس با همکاران ما قیمت محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی برای اولین بار توسط شرکت خدمات هتلداری آراد، انجام می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام