خدمات هتلداری آراد
خانه / خمیردندان هتلی / خمیر دندان هتلی شمیز با قیمت خرید عمده

خمیر دندان هتلی شمیز با قیمت خرید عمده

خمیر دندان هتلی شمیز را می توانید با قیمت درب کارخانه و به صورت مستقیم و عمده خرید کنید. این مرکز با دارا بودن انواع محصولات بهداشتی مصرفی هتل ها و پک های سلامت بیمارستانی، آماده همکاری با مراکز اقامتی و یا رفاهی سراسر کشور می باشد. اگر شما نیز به دنبال خرید آسان و مقرون به صرفه انواع محصولات بهداشتی تک نفره هستید، با ما همراه شوید.

محصولات هتلی

یکی از پرفروش ترین و محبوب تررین اقلام مصرفی هتلی و تک نفره، مسواک و خمیر دندان های هتلی می باشند. این خمیردندان ها که در برند های مختلف و با گرماژ های ۷، ۱۰ و ۱۵ به فروش می رسند؛ از جمله پرکاربرد ترین اقلام شخصی به شمار می آیند.

خمیر دندان هتلی شمیز:

خمیر دندان های هتلی شمیز که یکی دیگر از برند های محبوب در این حوزه می باشد، در حجم ۱۰ گرمی و به صورت تیوپی تولید و بسته بندی میشود. خمیر دندان هتلی شمیز در ۳ رنگ سبز، آبی و طلایی تولید و در کارتن های ۱۰۰۰ تایی به فروش میرسند.

خمیر دندان هتلی شمیز

همپنین این شرکت با دارا بودن سایر محصولات هتلی، نظیر شامپو هتلی، صابون های هتلی پلیسه و سلفونی، مایع دستشویی هتلی و غیره توانسته به خوبی به انواع نیاز های خریداران پاسخ دهد. و امکان خرید را تا حد زیادی آسان کرده است.

چگونگی سفارش و خرید خمیر دندان هتلی:

شما عزیزان می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا ضمن مشاوره محصول انتخابی خود، نسبت به ثبت سفارش و مراحل تحوبل محصول خود اقدام فرمایید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما سروران می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی محصولات بهداشتی هتلی

فروش خمیر دندان ۱۰ گرمی هتلی ساویز

فروش خمیر دندان ۱۰ گرمی هتلی ساویز آغاز شد. خمیر دندان هتلی ساویز یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام