خدمات هتلداری آراد
خانه / خمیردندان هتلی / پک خمیر دندان هتلی و مسواک پاتریکس

پک خمیر دندان هتلی و مسواک پاتریکس

پک خمیر دندان هتلی پاتریکس از طریق سایت نمایندگی فروش این محصول با قیمت مناسب قابل خرید می باشد. پک خمیر دندان هتلی و مسواک پاتریکس که شامل یک عدد مسواک سیلور و یک عد خمیر دندان ۷ گرمی پاتریکس می باشد، در بسته بندی شکیل عرضه می شود. هم اکنون محصولات هتلی پاتریکس را می توانید به صورت مستقیم از درب کارخانه، از طریق این سایت سفارش دهید.

مسواک و خمیر دندان هتلی پاتریکس:

پاتریکس نامی آشنا و محبوب در لاین محصولات بهداشتی دهان و دندان می باشد که طرفداران زیادی دارد. هم اکنون کارخانه پاتریکس اقدام به تولید و عرضه محصولات خود با گرماژ کمتر و تحت عنوان محصولات هتلی کرده است. که البته این محصولات مورد استقبال هتل ها و بیمارستان های زیادی قرار گرفته است. در ادامه سعی داریم به معرفی انواع محصولات پر فروش دهان و دندان خود بپردازیم:

  • پک خمیر دندان هتلی۷ گرمی پاتریکس و مسواک سیلور: همچنین این محصول به صورت مسواک سی گل و خمیر ۱۰ گرمی نیز قابل تولید و عرضه می باشد.

پک هتلی پاتریکس

  • انواع مسواک هتلی نظیر مسواک تورنتو، مسواک سیلور ساده، مسواک سی گل با قاپک، مسواک دورکو و مسواک ال نود کودک: این محصولات در کارتن های ۱۰۸۰ عددی و ۱۴۰۰ تایی عرضه می شوند.

مسواک هتلی پاتریکس

  • خمیر دندان هتلی ۷ گرمی پاتریکس:

خمیر دندان هتلی پاتریکس

  • خمیر دندان هتلی ۱۰ گرمی دورکو:

خمیر دندان هتلی 10 گرمی دورکو

نحوه خرید انواع محصولات هتلی پاتریکس:

جهت خرید مستقیم انواع مسواک و خمیر دندان های هتلی پاتریکس می توانید از طریق نمایندگی های فروش این شرکت اقدام فرمایید. کارشناسان فروش ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت سفارشات شما عزیزان در سراسر می باشند. همچنین اگر خواهان اخذ نمایندگی کمپانی پاتریکس و خرید سایر تولیدات این شرکت هستید، می توانید درخواست خود را از طریق شماره فکس درج شده در ذیل ارسال نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی محصولات بهداشتی هتلی

فروش خمیر دندان ۱۰ گرمی هتلی ساویز

فروش خمیر دندان ۱۰ گرمی هتلی ساویز آغاز شد. خمیر دندان هتلی ساویز یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام