خدمات هتلداری آراد
خانه / محصولات هتلی / مرکز خرید محصولات بهداشتی هتلی

مرکز خرید محصولات بهداشتی هتلی

محصولات بهداشتی هتلی: مرکز خرید محصولات بهداشتی هتلی آراد، برای هتلداران، مسافر خانه ها، ومراکز گردشگری این فرصت را ایجاد کرده است. تا برای مراکز خود محصولاتی تک نفره با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب نمایندگی تهیه کنند. شرکت خدمات هتلداری آراد یکی از نماینده های محصولات بهداشتی هتلی در سراسر کشور شناخته شده است. برای تهیه محصولات بهداشتی هتلی با قیمت بسیار عالی می توانید از سایت ما دیدن نمایید. در صورت انتخاب محصولات آن هارا تهیه فرمایید.

برای خرید محصولات بهداشتی هتلی باید زمان زیادی گذاشت. تا هر محصولی که مدنظرمان هست را از سایت های مختلف خریداری کنیم. اما شرکت خدمات هتلداری آراد برای شما عزیزان فرصتی در نظر گرفته است.

در سایت شرکت خدمات هتلداری آراد تنوع محصولات هتلی بسیار بالا می باشد. از نظر بهداشتی لازم است در هتل ها، مسافرخانه ها، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی یک سری کیت های بهداشتی تهیه شود. در اختیار مصرف کننده برای نظافت فردی خود قرار داده شود.

محصولات بهداشتی هتلی تک نفره

  • شامپو سر و بدن هتلی یکی از مهم ترین لوازم نظافت داخل حمام های ما است. در سایز و گرماژ های پایین تر نسبت به محصولات معمولی موجود در بازار. و اگر شما صاحبان مراکز گردشگری هستید. حتما از شامپو های هتلی تک نفره خریداری کنید. شرکت خدمات هتلداری آراد با برند های معتبر تولید شامپو مانند ایوان، بس، طراوت، ساویز، پیروز، صحت مشغول کار هستند.

شامپو هتلی محصولات بهداشتی هتلی

برند های شامپو هتلی موجود در مرکز آراد:

یکی از محصولات بهداشتی هتلی که می توان نام برد. شامپو هتلی می باشد.

مرکز خدمات هتلداری آراد، برای انواع سلیقه های شما خریداران عزیز. انواع برند های محبوب و با کیفیت موجود در بازار را به صورت یکجا جمع آوری نموده است.

برندهای محصولات بهداشتی هتلی از نوع شامپو هتلی، که در مرکز آراد موجوده عبارتند از:

شامپو سر و بدن مکعبی طراوت ۳۰ گرمی. که از پرطرفدارترین برند های محصولات بهداشتی هتلی موجود در بازار است.

برند ایوان که بیشترین تنوع در شامپو های هتلی دارد. از جمله: مکعبی، تیوپی، شامپو مینی، دوقلو و جنتل( پت شفاف). تمام این شامپوها سر و بدن دارند. در گرم های ۱۰، ۲۵ و ۳۰ هستند.

ساویز که از پرفروش ترین برند های موجود در بازار است. در انواع نمونه های: سیمپل، اکونومی، پت و تیوپی. همه نوع شامپو ساویز در وزن ۲۵ گرمی است.

صابون های هتلی شرکت آراد:

  • صابون هتلی تک نفره یکی پر مصرف ترین محصولاتی است. برای نظافت دست ها و جلو گیری از شیوء بیماری ها. که مصرف ان چند بار در طی شبانه روز حتما لازم است. اما شرکت های تولید صابون تصمیم گرفتند. صابون های کوچک ۱۲ الی ۱۶ گرمی تولید کنند که قابل مصرف هر فرد می باشد.

از برندهایی که می شود در آراد خرید کرد. برای صابون هتلی موارد زیر قابل ذکر است:

طراوت، پیروز، ایوان و ساویز که صابون مایع یا مایع دست شویی دارد. انواع این صابون ها در بسته بندی های سلفونی و پلیسه می باشد.

محصولات بهداشتی هتلی صابون

  • خمیر دندان هتلی در گرماژ های ۷ الی ۱۰ هستند. برای نظافت دندان بسیار مهم است. برای تهیه خمیر دندان های خوب و با کیفیت هتلی، با شرکت خدمات هتلداری آراد در ارتباط باشید. خمیر دندان های موجود در مرکز آراد، از برند های نسیم ۶گرمی، ایوان ۱۳گرم، ساویز ۱۰ گرمی و دورکو ۷ و ۱۰ گرمی.

خمیر دندان تک نفره هتلی

  • حوله هتلی، شرکت خدمات هتل داری آراد به فکر مصرف کنندگان شما است. تا همیشه راحت و سبک بتوانند سفر کنند. در هر هتل خوب یک سری تجهیزات بهداشتی تک نفره لازم است. یکی از مهم ترین انها حوله می باشد. حوله حمام، حوله تن پوش، و غیره.

حوله هتلی

  • دمپایی هتلی برای هر فردی نیاز است. اما تهییه دمپایی به سلیقه شما بستگی دارد. بعضی افراد دمپایی های پلاستیکی برای هتل های خودشان ترجیح می دهند. بعضی ها حوله ای، شرکت خدمات هتلداری آراد تنوع بالایی دارد. فرصت انتخاب را برای شما عزیزان گذاشته است.

دمپایی هتلی

انواع مسواک هتلی:

  • مسواک هتلی یکی از مدل مسواک هایی است که برای چند روز استفاده بسیار مناسب است. شما لازم نیس از مسواک های بسیار گران قیمت برای هتل های خود تهیه کنید. شرکت خدمات هتلداری آراد با بهترین برند ها در حال کار است. بهترین محصولات را با کمترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز میگذارد.

برند های مسواک هتلی عبارت است از: تورنتو، پاتریکس و ولدنت و مسواک تاشو یا مسافرتی.

بسته بندی مسواک ها سلفونی و کارتی است. انواع مسواک ها از جمله: سیلور، سی گل، آل یوزر، تاشو، کلاسیک، اکو سفید، اسکار و کشویی و کریستال در مرکز آراد موجود است.

 

خرید عمده مسواک هتلی

قیمت محصولات بهداشتی هتلی

با توجه به بالا بودن تنوع محصولات و نوسانات بالا قادر به درج دقیق قیمت ها نمی باشیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت قیمت های دقیق از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در سراسر کشور در تماس باشید. قیمت محصولات خود را در اختیار گیرید.

برای خرید محصولات مورد نظرتان با همکاران ما در تماس باشید.

سفارشات خود را به ثبت برسانید.

بعد از ثبت بلافاصله محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه برای شما ارسال می شود.

ارسال سفارش ۴۸ ساعت بعد از تسویه انجام می شود.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی برند ایوان

لیست قیمت محصولات هتلی آراد

این روز ها به دلیل محدودیت دستری به شبکه های اجتماعی امکان ارسال لیست قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام