خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی برای اولین بار توسط شرکت خدمات هتلداری آراد، انجام می شود. شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت عمده به ما سفارش داده و با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید.

شامپو هتلی:

یکی از محصولات بهداشتی پر کاربرد در هتل ها، مراکز اقامتی، بیمارستان ها و غیره که پذیرای میهمانان برای یک شب و یا بالاتر از این زمان هستند، شامپو هتلی است. شامپو های هتلی در برندهای معتبر و مختلف و مدل های متنوع، در بازار عرضه و به فروش می رسند.

شامپو های هتلی مانند دیگر شامپو ها باید استاندارهای کیفیتی را داشته باشند و از این قاعده مستثنی نیستند.

شامپو هتلی

ویژگی های شامپو هتلی:

  • مناسب برای همه انواع پوست و مو
  • بسته بندی با کیفیبت و مرغوب
  • سایز مناسب
  • رایحه مطلوب

در موارد بالا به مناسب بودن شامپو هتلی برای انواع پوست و مو اشاره کردیم. از آن جهت که تمامی میهمانان ما، دارای یک نوع از پوست و یا مو نمی باشند، بالطبع شامپو مورد استفاده آنها نیز با یکدیگر یکی نخواهد بود. بنابراین شامپو هتلی منتخب ما باید مناسب تمامی انواع پوست و مو باشد.

در بسته بندی با کیفیت می توان به جنس بدنه شامپو، درپوش در آن اشاره نمود:

  • محصول با درب معمولی یا همان پیچی
  • شامپو سر و بدن هتلی با درب فلیپ تاپ

ویژگی شامپو هتلی

اشاره به سایز مناسب در شامپو هتلی از آن جهت است که میزان و مقدار شامپو انتخابی برای میهمانان، متناسب با زمان اقامت آنها باشد. یعنی نه خیلی زیاد و نه خیلی محصول با وزن کم انتخاب شود و به سرعت به اتمام رسد. وزن شامپو های هتلی به طور معمول در گرم های گفته شدن در زیر می باشد:

  • ۱۰ گرمی
  • ۲۰ گرمی
  • ۲۵ گرمی
  • ۳۰ گرمی

رایحه مطلوب برای شامپو های هتلی جزو الزامات می باشد تا حس خوشایندی را در هنگام استفاده به مشتریان ما بدهد. و همچنین حس رضایت آنها را جلب کند.

فروش شامپو هتلی بابلینی:

یکی از شامپو هتلی های با کیفیت موجود شده در بازار، شامپو هتلی بابلینی می باشد. شرکت خدمات هتلداری آراد مفتخر است که به عنوان یکی از اصلی ترین و اولین فروشنده های این برند، در خدمت شما مشتریان عزیز باشد.

فروش شامپو های هتلی برند بابلینی، در دو مدل سر و بدن انجام می شود. وزن این دو مدل، هم سر و هم بدن ۳۰ گرم می باشد.

بسته بندی این شامپو ها، پت شفاف می باشند.

این خبر عالی را هم می توانیم برای شما خریداران محترمی که این برند را جهت ارائه به میهمانانتان انتخاب کردید داشته باشیم.شما می توانید همراه با خرید شامپو سر و بدن از این برند، نرم کننده موی سر و مایع دست با کیفیت خوب را نیز از بابلینی انتخاب و خرید نمایید.

تعداد در کارتن شامپو های هتلی سر و بدن بابلینی، هر کدام به صورت جدا ۳۰۰ عدد در کارتن می باشند.

شامپو هتلی بابلینی

فروش صابون هتلی بابلینی:

همانطور که همه ما می دانیم، پوست بعضی از افراد احتمال، آلرژی داشتن به مواد شوینده ای مانند شامپو ها را دارد و یا حتی بعضا مشتری ما تمایل بیشتری، به استفاده از شوینده ای مانند صابون نسبت به شامپو بدن دارد، بنابراین قرار دادن یک صابون هتلی در بین محصولات بهداشتی ارائه شده ی دیگر مانند شامپو هتلی، مسواک هتلی، خمیر دندان هتلی، دمپایی هتلی و غیره به میهمانانی که در محل ما اقامت دارند، امری لازم الاجراست.

از این باب میخواهیم یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند بابلینی را که صابون های هتلی آن می باشد، به شما عزیزان معرفی نماییم.

صابون آرایشی هتلی برند بابلینی، با ۸۰ درصد روغن نارگیل خالص است. این محصول می تواند یکی از اولین گزینه های انتخابی مشتریان شما، جهت استفاده باشد. زیرا کیفیت بالای این محصول، قطعا حس مطلوب و خوبی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.

این محصول در کارتن های ۷۰۰ عدد در بازار عرضه و به فروش می رسند.

صابون هتلی بابلینی

شرکت خدمات هتلداری آراد:

اگر شما هم می خواهید لذت یک خرید شیرین و راحت را داشته باشید، می توانید این تجربه را با شرکت آراد رقم زنید.

در طی این سال ها، ما در کنار ارائه محصولات با کیفیت از برند های معتبر و مطرح نظیر شامپو هتلی بابلینی باز هم به فکر شما بوده ایم. اکنون پیشنهاد عالی و بی نظیری را برای شما خریداران محترم در نظر گرفته ایم.

الویت مجموعه آراد، راحتی مشتریان در خرید و راهنمایی آنها جهت خرید مناسب و بهتر است. البته با توجه به بیزینس خودشان می باشد. از این رو، شما می توانید قبل از هر گونه خرید و انتخاب محصول، با خیالی آسوده از مشاوره تخصصی، مشاوران متخصص در زمینه فروش، شرکت خدمات هتلداری آراد استفاده کنید. از راهنمایی های کاربردی آنها بهرمند شوید تا بتوانید محصولات مناسب را انتخاب و آن ها را تهیه نمایید.

شرکت آراد، در زمینه فروش محصولات بهداشتی هتلی متنوع، فعالیت دارد.

جهت سفارش کالاهای بهداشتی مورد نظرتان می توانید، از طریق شماره های درج شده در سایت با تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت و تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی محصولات بهداشتی هتلی

خرید شامپو یکبار مصرف هتلی

شامپو یکبار مصرف هتلی: شامپویی است. با اندازه کوچک و تک نفره که اغلب در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام