خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / شرکت تولید کننده مسواک هتلی

شرکت تولید کننده مسواک هتلی

شرکت تولید کننده مسواک هتلی ایرانی کجاست؟ بهترین تولید کنندگان مسواک ایرانی را از کجا می توان پیدا کرد؟ مسواک هتلی ارزان را از کجا می توان خرید؟ اگر شما نیز قصد خرید مستقیم انواع مسواک و خمیر دندان هتلی را دارید، با ما همراه شوید.

شرکت تولید کننده مسواک هتلی

خمیر دندان و مسواک هتلی:

این روز ها با رواج انواع سفر های کاری و مسافرتی، توجه به وجود اقلام بهداشتی فردی در هتل ها و سوییت ها به چشم خورد. و مسافران خواهان وجود محصولات تک نفره بهداشتی نظیر شامپو هتلی، صابون هتلی و خمیر دندان و مسواک هتلی شدند. یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین این اقلام، خمیر دندان هتلی و مسواک بودند. اما به دلیل قیمت بالا محصولات و خمیر دندان با حجم بزرگ، تهیه این اقلام با دشواری روبرو شد.

این شرکت با تولید انواع خمیر دندان های تک نفره در حجم ۷ گرمی و ۱۰ گرمی، و تولید مسواک های یکبار مصرف با تاریخ انقضا ۳ ماهه با قیمت بسیار مناسب، توانست این مشکل را مرتفع نماید.

 شرکت-تولید-کننده-انواع-مسواک-هتلی-و-بیمارستانی

شرکت تولید کننده مسواک هتلی کجاست؟

ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع مسواک و خمیر دندان هتلی مناسب برای استفاده هنل ها، بیمارستان ها، و پخش کننده در سطح داخلی و خارجی، آمادگی خود را جهت همکاری با هتل ها و شرکت های سراسر کشور اعلام می نماییم.

شما عزیزان می توانید جهت مشاهده انواع محصولات تولیدی این شرکت و اطلاع از نحوه خرید و تحویل محصولات مورد نیاز خود، از طریق شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید.

خاطر نشان می کنیم این واحد تولیدی در تهران می باشد و این امکان را فراهم آورده است که خریداران محترم اعم از هتل داران و یا شرکت ها بتوانند به صورت غیر حضوری و از هر کجای کشور، محصولات را با پایین ترین قیمت تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شرکت تولید مسواک هتلی ارزان

تولید مسواک هتلی توسط تولید کنندگان بسیار عالی ایران. مسواک هتلی که برای مراکز خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام