خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / سایت فروش مسواک هتلی ولدنت

سایت فروش مسواک هتلی ولدنت

فروش مسواک هتلی ولدنت از طریق این سایت آغاز شد. مسواک های ارائه شده دارای کیفیت بالا و استاندارد می باشند و با قیمتی مناسب به فروش می رسند.

مسواک ها از جمله وسایلی هستند که جهت رعایت بهداشت دهان و پاکیزگی هر چه بیشتر دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. اکثریت افراد به سپیدی و عدم پوسیدگی دندان های خود اهمیت می دهند و آن را بسیار مهم تلقی می کنند. در مسافرت ها نیز این موضوع به همین میزان دارای اهمیت است.

انواع مسواک هتلی

مسواک های هتلی ارائه شده توسط مجموعه هتلداری آراد از بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید شده در کشور هستند که مورد توجه بسیاری از هتلداران و خریداران این محصول قرار گرفته اند. مسواک ها در طرح ها، رنگ ها، جنس برس ها و برند های تولیدی با یکدیگر متفاوت هستند.

نمایندگی فروش مسواک هتلی

مسواک هتلی ولدنت

یکی از بهترین برند های تولیدی مسواک هتلی ولدنت نام دارد. این مسواک با دارا بودن برسی یکدست و یک اندازه با میزان سختی و نرمی متعادل و در رنگ های متنوعی تولید می گردد.

مدل های تولید شده مسواک هتلی ولدنت در دو نوع زیر می باشد:

  • مدل کلاسیک
  • مدل کشویی

در مسواک هتلی کلاسیک، بسته بندی به شکل سلفونی یا جعبه انجام می گردد و امکان چاپ لوگو هتل بر روی جعبه نیز وجود دارد. تعداد مسواک ها در کارتن ۱۲۵۰ عدد می باشد.

مسواک هتلی

مدل کشویی مسواک هتلی ولدنت یک طرح زیبا و کاربردی با جای گیری بسیار کم است. به این شکل که دسته و برس مسواک از هم جدا شده و برس در داخل دسته به منظور محافظت و حفظ بهداشت قرار می گیرد. این مدل در کارتن های ۱۲۰۰ عددی ارائه می شود.

مسواک هتلی ولدنت

رنگ بندی مسواک های هتلی ولدنت به این شرح می باشد:

  • قرمز
  • بنفش
  • سبز
  • آبی
  • زرد

فروش مسواک هتلی ولدنت

فروش این مسواک ها با استقبال زیادی مواجه بوده است. رنگبندی و طرح های شکیل و جالب توجه و همچنین قیمت بسیار ارزان تر نسبت به مدل های دیگر از جمله ویژگی های مسواک هتلی ولدنت می باشد. خریداران محترم می توانند جهت سفارش این محصول با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شرکت تولید مسواک هتلی ارزان

تولید مسواک هتلی توسط تولید کنندگان بسیار عالی ایران. مسواک هتلی که برای مراکز خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام