خدمات هتلداری آراد
خانه / دمپایی هتلی / خرید و فروش دمپایی هتلی قیمت مناسب

خرید و فروش دمپایی هتلی قیمت مناسب

دمپایی هتلی قیمت مناسب در این مجموعه به فروش می رسد. دمپایی های هتلی از جمله لوازم بهداشتی هتل ها می باشند که از کاربرد های بسیاری برخوردار هستند.

ملزومات هتلی

هتل ها مکان هایی هستند که برای اقامت های کوتاه مدت از سوی مسافران رزرو می شوند. این اقامت کوتاه مدت نیازمند دارا بودن برخی تجهیزات و ملزومات بهداشتی است که بتواند غالب دغدغه های بهداشتی مسافران را رفع نماید. محصولات بهداشتی هتلی به این منظور تولید شده اند. این محصولات بسیار متنوع هستند.  از شامپو و صابون گرفته تا کیت های اصلاح و کیت خیاطی هتلی. تمامی این ملزومات از جمله نیاز های اولیه افراد می باشد. لذا هتلداران برای ایجاد احساس آرامش و رضایت مشتریان خود انها را فراهم می کنند.

فروش شامپو هتلی

دمپایی هتلی چیست

دمپایی یکی از ملزوماتی است که به جهت رعایت بهداشت پا و جلوگیری از ایجاد آلودگی های کف پا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در هتل ها نیز موجود می باشد. دمپایی های هتلی در سه جنس مختلف تولید می شوند. دمپایی هتلی پلاستیکی که مناسب سرویس های بهداشتی می باشد. دمپایی های پارچه ای که در اتاق هتل ها و بعد از خروج از حمام مورد اسفاده قرار می گیرد. و دمپایی هتلی حوله ای که بسیار پر طرفدار می باشد.

فروش عمده دمپایی هتلی قیمت مناسب

دمپایی هتلی قیمت مناسب برای هتل ها، بیمارستان ها، استخر ها و مکان هایی از این قبیل خریداری می شوند. دمپایی های هتلی پلاستیکی و حوله ای قابل شستشو می باشند اما دمپایی های پارچه ای یکبار مصرف هستند و البته قیمت ارزان تری نیز دارند.

دمپایی هتلی قیمت

خریداران دمپایی هتلی می توانند این محصول را درب کارخانه خریداری کنند بنابراین بدون حضور واسهط گر ها قیمت محصول ارزان تر و خریدی به صرفه تر خواهند داشت.

جهت سفارش می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش عمده دمپایی بیمارستانی و هتلی با قیمت مناسب

عمده دمپایی بیمارستانی و هتلی در این سایت موجود شد و به فروش می رسد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام