خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / خرید اینترنتی انواع صابون و شامپو هتلی یک نفره

خرید اینترنتی انواع صابون و شامپو هتلی یک نفره

صابون و شامپو هتلی در مرکز آراد موجود می باشد. محصولات هتلی زیادی در بازار است. با برند های بسیار متنوع. آیا شما از خرید صابون و شامپو های هتلی یک نفره با قیمت های بسیار بالا و کیفیتی نامناسب خسته شده اید؟ آیا دنبال یک نمایندگی فروش شامپو و صابون هتلی یک نفره هستید. که با قیمت نمایندگی به شما عزیزان ارائه دهد؟ شرکت خدمات هتلداری آراد یکی از بهترین نماینده های کشور است. که با تمامی برند های بسیار عالی و با کیفیت مشغول به کار است.

انواع محصولات هتلی

صابون و شامپو هتلی یکی از مهم ترین محصولات شوینده ای است که همه انسان ها به این محصولات نیاز دارند.

آیا شما یکی از صاحبان هتل، بیمارستان، مراکز گردشگری و مدرسه هستید. و نمی دانید شامپو و صابون هتلی تک نفره از کجا تهیه کنید؟ شما برای تامین رفاه مشتریان خود لازم است برای هر فردی کیت های بهداشتی تهیه کنید. و مهم ترین محصولی که باید داخل کیت های بهداشتی گذاشته شود شامپو و صابون هتلی تک نفره است.

شما برای پی بردن به کیفیت شامپو باید، به درصد کف کنندگی بالای آن و میزان پاک کنندگی محصول دقت کافی داشته باشید. شرکت خدمات هتلداری آراد با برند های معروف و با کیفیتی مشغول به همکاری هستند.

صابون و شامپو هتلی تک نفره

  • شامپو هتلی تک نفره ایوان در انواع سر و بدن. در رایحه های بسیار عالی و در بسته بندی های بسیار شکیلی بسته بندی می شوند. و با کیفیت بسیار عالی که داشته توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

شامپو هتلی تک نفره ایوان در رنگ بندی های مختلف است. که مناسب موهای خشک، چرب و معمولی میباشد. شامپو هتلی ایوان ۳۰ گرمی است. و در بسته بندی های استوانه ای، مکعبی و موج دار بسته بندی و در بازار به فروش می رسند.

 شامپو هتلی تک نفره

  • شامپو هتلی تک نفره صحت که در انواع رایه های حنا، سدر، معمولی، بابونه و سیر است .که با قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی که دارد. باعث نرم و براق شدن موهای شما می شود. و هیچ گونه مواد مضر که برای پوست و چشم ندارد. شامپو صحت در بسته بندی های ۲۵ گرمی تولید و به بازار عرضه می شود.

شامپو هتلی تک نفره صحت

  • شامپو هتلی تک نفره بس یکی از قدیمی ترین محصولات شوینده در خانواده شامپو ها بوده است. که از قدیم تا به حال از قدرت بسیار عالی این محصول جویا شده ایم. شامپو بس برای انواع موهای چرب، خشک، معمولی مناسب می باشد. شامپو بس ۲۵ گرمی و در انواع سر و بدن تولید و به فروش می رسند.
شامپو هتلی بسشامپو هتلی تک نفره بس
شامپو هتلی بس
  • صابون و شامپو هتلی تک نفره ساویز یکی از بهترین محصولات شوینده است. که قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. و در بسته بندی های ۲۵ گرمی تولید شده و به بازار ارائه داده می شود. برند ساویز در بسته بندی تنوع زیادی دارد از جمله: سیمپل، اکونومی، پت و تیوپی می باشد. ساویز خمیردندان هتلی و مایع دست شویی نیز دارد.

انواع شامپو هتلی ساویز

صابون و شامپو هتلی

صابون و شامپو هتلی تک نفره یکی از مهم ترین محصولات بهداشتی می باشد.

  • صابون هتلی تک نفره لادن که ۱۲ گرمی و در بسته بندی های سلفونی تولید می شوند. و قدرت بسیار بالایی در پاک کنندگی دارد. صابون لادن بدون روغن های اضافی و مواد مضر برای پوست است.

صابون هتلی لادن

  • صابون هتلی تک نفره طراوت در دو مدل گرد و بیضی شکل تولید می شوند. که ۱۶ گرمی هستند. صابون طراوت با رایحه ای بسیار دلنشین و بسیار زیبا هستند.

صابون طراوت پلیسه

  • صابون هتلی تک نفره پیروز یکی از شکیل ترین محصولات شوینده در خانواده صابون می باشد. که در گرماژ های ۱۲ و ۱۵ تولید می شوند. و در بسته بندی های سلفونی بسیار شکیل بسته بندی می شوند.

صابون هتلی پیروز

  • صابون هتلی تک نفره  khs یکی از قدیمی و با کیفیت ترین صابون های تا به حال هستند. که در رایحه های بسیار خوش بویی تولید می شوند و ۱۵ گرمی هستند.

khs شامپو هتلی تک نفره

مرکز خدمات هتلداری آراد:

مرکز آراد تمام سعی خود را می کند که محصولاتی باکیفیت و درجه یک به دست شما عزیزان برساند. شما می توانید با تماس با مرکز ما از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند گردید.

شما می توانید محصولات مورد نیاز خود و صابون و شامپو هتلی را، با چاپ لوگو اختصاصی و رنگ سازمانی خود سفارش دهید. این شیوه یک روش تبلیغاتی خوب و ماندگار و م هزینه برای مرکز شما می باشد.

شما می توانید محصولات مورد نیاز خودتان را صابون و شامپو هتلی با قیمت درب کارخانه، کف قیمت بازار و حذف واسطه ها. با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه. از مرکز خدمات هتلداری آراد تهیه کنید.

مرکز خدمات هتلداری آراد، تمام تلاش خود را کرده است. تا با گردآوری تمام محصولات هتلی بهداشتی مورد نیاز شما، هتلداران عزیز و مراکز گردشگری خریدی آسان و لذت بخش داشته باشید.

مرکز آراد علاوه بر صابون و شامپو هتلی انواع دیگر محصولات هتلی از جمله: دمپایی هتلی، سیف باکس، ملزومات مصرفی هتلی و مسواک و خمیردندان را دارد.

صابون و شامپو هتلی

برای خرید صابون و شامپو هتلی تک نفره تنها کافیست به سایت ما بیایید. و از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در سراسر کشور در ارتباط باشید. و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. و در عرض ۷۲ ساعت کاری در هر کجای کشور که باشید محصولات درب محل خود به شما تحویل داده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی برای اولین بار توسط شرکت خدمات هتلداری آراد، انجام می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام