خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی

خرید صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی

صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی یکی از پر فروش ترین صابون های هتلی است که در این سایت به صورت عمده به فروش می رسد. صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی با رایحه ای بسیار دلنشین و قیمتی بسیار مناسب است.

صابون یکی از الزامی ترین نوع شوینده ای است که باید در هتل ها و مسافر خانه ها قرار داشته باشد. اگر شما صاحب هتل، بیمارستان، مراکز گردشگری هستید و برای مسافران خود پک های بهداشتی و شوینده تهیه کرده این حتما در داخل پک های خود از صابون هتلی لادن استفاده کنید و رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کنید.

صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی یکی از پر فروش ترین صابون های هتلی می باشد و شما عزیزان اگر از خرید محصولات خود در سایت های مختلف خسته شده اید شرکت خدمات هتلداری آراد کار را برای شما بسیار راحت کرده است.

صابون هتلی لادن

شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بالا تمام محصولات هتلداری را با قیمت درب کارخانه در اختیار شما صاحبان هتل ها قرار می دهد.

صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی در بسته بندی های سلفونی و بسیار شکیل بسته بندی می شوند. صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی و در کارتن های ۳۰۰ عددی بسته بندی و به صورت عمده در بازار نیز به فروش می رسد.

صابون هتلی طراوت

مرکز فروش صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی

شرکت خدمات هتلداری آراد شروع به فروش محصولات هتلی مانند صابون هتلی، شامپو هتلی، مسواک، خمیر دندان هتلی، دمپایی هتلی، حوله و … کرده است. شما میتوانید تمامی محصولات مورد نظر خود را از سایت ما خریداری فرمایید.

قیمت صابون هتلی لادن

با توجه به نوساناتی که دربازار است و تغییر قیمت از طرف کارخانه قادر به درج دقیق قیمت نمی باشیم. اما شما عزیزان میتوانید از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در تماس باشید تا قیمت دقیق محصولات مورد نظرتان را در اختیار شما قرار دهند.

خرید صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی

برای خرید صابون هتلی لادن ۱۲ گرمی فقط کافیست به سایت ما آمده و از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید. سپس بعد از ثبت سفارشات محصول از درب کارخانه به هر کجای کشور که هستید فرستاده می شود. و محصولات تا کم تر از ۷۲ ساعت کاری به شما تحویل داده میشود.

صابون-هتلی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی

صابون هتلی از محصولات پرطرفدار این روزها برای مصارف هتل ها و مکان های خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام