خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / خرید شامپو تک نفره قدیمی بس

خرید شامپو تک نفره قدیمی بس

شامپو تک نفره قدیمی بس یکی از پر فروش ترین، با کیفیت و ارزان ترین محصولات تک نفره قدیمی می باشد. آیا شما از خرید محصولات خود با قیمت های بسیار بالا و بی کیفیت از شرکت های نا معتبر خسته شده اید؟ شرکت خدمات هتلداری آراد به کمک شما مصرف کنندگان عزیز آمده است تا با ارائه بهترین محصولات ایرانی با کیفیت و کم ترین قیمت شما عزیزان را رضایت مند کند.

شامپو هتلی بس

اگر شما یکی از صاحبان هتل ها، مسئول خرید محصولات بیمارستانی و دیگر مراکز رفاهی هستید شرکت خدمات هتلداری آراد هم اکنون حاظر به فروش مستقیم از درب کارخانه به قیمت نمایندگی می باشد.

شامپو هتلی بس یکی از قدیمی ترین شوینده ها در ایران می باشد که همه ما تا به حال جویای کیفیت خوب این محصول بوده ایم.

شرکت بس با توجه به نیاز های هتل ها و دیگر مراکز مسافری شروع به تولید محصولات کوچک تری کرده است. شرکت بس علاوه بر تولید شامپو مشغول به تولید خمیر دندان تک نفره هم کرده است.

شامپو تک نفره قدیمی بس

شامپو تک نفره قدیمی بس با کیفیت ترین محصولات شوینده است که مناسب انواع موها می باشد. شامپو بس در بسته بندی های بسیار شکیل و در حجم ۲۵ گرمی تولید و در بازار به فروش می رسد.

خمیر دندان هتلی بس با استفاده از تکنولوژی و بدون دخاتل انسان ساخته و در بسته بندی های بسیار شکیل و مقاوم در حجم ۱۵ گرمی تولید شده و به بازار ارائه داده می شود.

شامپو تک نفره هتلی بس

خرید شامپو تک نفره قدیمی بس

برای خرید شامپو تک نفره بس فقط کافیست به سایت ما بیایید و از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در سراسر کشور در تماس باشید و محصولات مد نظر خود را ثبت کنید. پس از ثبت محصولات بلافاصله از درب کارخانه خارج و به محل شما عزیزان ارسال میشود و در کمتر از ۷۲ ساعت کاری محصولات را درب محل خود تحویل گیرید.

محصولات هتلی بس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی برای اولین بار توسط شرکت خدمات هتلداری آراد، انجام می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام