خدمات هتلداری آراد
خانه / شانه هتلی / پخش شانه هتلی ساده

پخش شانه هتلی ساده

پخش شانه هتلی ساده را در بازار های ایران معمولا به طور عمده صورت می گیرد تا مشتریان بتوانند این محصولات را بدون هیچ گونه درد سری خریداری کنند.
بهترین نوع شانه هتلی در بازار های ایرانی شانه های هتلی ساده هستند زیرا این شانه ها در بازار ها دارای قیمتی مناسب هستند. این شانه در رنگ های مختلف وارد بازار های فروش می شوند و بیشتر از طریق فروش سنتی در بازار ها به فروش می رسند و در بازار ها پخش می شوند.

خرید اینترنتی محصولات هتلی

خرید شانه هتلی:

شانه هتلی یکی از ابزار های پرکاربرد در بین اقلام و ملزومات هتلی می باشد که در سایز و رنگ بندی مختلفی وجود دارد. یکی از مزایای شانه های هتلی، امکان چاپ لوگو هتل و مراکز بر روی این محصول می باشد که سبب میشود مهمانانی که پس از ترک هتل، محصولات را همراه خود می برند، با دیدن محصول همیشه خاطره خوب اقامت در هتل شما را به یاد بیاورند. و از طرفی با به همراه داشتن شانه به صورت رایگان تبلیغ هتل شما را انجام دهند.

شانه هتلی ارزان

همیشه ارایه خدمات خوب و متمایز سبب ایجاد خاطراتی خوش و شیرین در ذهن می شود و این حس یکی از فاکتور های پایدار سازی مشتریان می باشد.

بسته بندی شانه هتلی:

شانه های هتلی به ۲ صورت بسته بندی می شوند:

  1. بسته بندی شانه هتلی سلفونی
  2. بسته بندی شانه هتلی در جعبه اختصاصی

همانطور که اشاره شد، بسته بندی شانه ها در دو نوع سلفونی و جعبه ای می باشد. منظور از جعبه اختصاصی، نوعی بسته بندی با جعبه است که امکان چاپ لوگو هتل و مرکز روی آن انجام می شود. این مدل بسته بندی مورد توجه هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره زیادی در سراسر کشور قرار گرفته است. که البته بابت بسته بندی، هزینه جداگانه ای دریافت می شود.

شانه هتلی با جعبه

مرکز فروش و پخش شانه هتلی ارزان:

فروش و پخش شانه هتلی از طرق خدمات هتلداری آراد صوت می گیرد. این شرکت با تولید و تامین انواع محصولات هتلی در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، آماده همکاری با هتل ها، بیمارستان ها، استخر ها و سایر مراکز اقامتی رفاهی سراسر کشور می باشد.

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی ذیل با مشاوران ما تماس گرفته و بهترین محصول مناسب خود را پیدا کرده و نسبت به سفارش آن اقدام فرمایید. فرق نمیکند کجا کشور هستید، تنها با یک تماس محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

پخش شانه هتلی

قیمت عمده شانه هتلی ارزان

قیمت عمده شانه هتلی ارزان با قیمت جزیی این شانه های هتلی چه تفاوتی دارند؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام