خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / نمایندگی شامپو هتلی ایوان

نمایندگی شامپو هتلی ایوان

نمایندگی شامپو هتلی ایوان با دارا بودن انواع محصولات هتلی و تک نفره شامل شامپو و صابون هتلی، آماده عرضه مستقیم انواع محصولات خود در سراسر کشور می باشد. در هر نمایندگی عرضه محصولات بهدشتی می توان انواع شامپو مخصوصا شامپو هتلی ایوان را در بسته های متنوع با قیمت خوب خریداری نمود.

نمایندگی شامپو هتلی

محصولات هتلی ایوان:

شرکت تولیدی بهداشتی ایوان با تولید و فروش انواع محصولات هتلی با بسته بندی های متنوع توانسته پاسخگوی سلایق متفاوت هتلداران و خریداران محترم باشد. لیست محصولات این برند به شرح ذیل می باشد:

  • شامپو هتلی تیوپی
  • شامپو هتلی طرح قطره
  • شامپو هتلی پت
  • شامپو هتلی طرح موج
  • صابون هتلی پلیسه
  • صابون هتلی سلفونی

شامپو هتلی ایوان

در حال حاضر جهت جلب نظر مشتری در هتل های بزرگ و کوچک امکانات مختلفی ارائه می گردد که از آن میان می توان به محصولات بهداشتی اشاره کرد. شامپو هتلی ایوان از جمله بهترین این محصولات می باشد که در بسته بندی های ویژه تک نفره در تیراژ بالا از بازار قابل تهیه می باشد و از رایحه های مختلف در تولید آن استفاده شده است.
بهترین های این محصولات را می توان از طریق نمایندگی شامپو هتلی با استانداردهای لازم دریافت کرد که ساخت شرکت های معتبر داخلی است.

 

نمایندگی شامپو هتلی ایوان:

ایوان یکی از قدیمی ترین و بهترین تولید کنندگان محصولات بهداشتی در ایران است. این شرکت با تولید انواع شامپو تک نفره و صابون هتلی ایوان توانست پاسخگوی انواع نیاز های مشتریان باشد. انواع شامپو هتلی ایوان و صابون تک نفره را می توانید از طریق نمایندگی شامپو هتلی ایوان با قیمت ارزان تهیه کنید.

نمایندگی شامپو هتلی

خرید محصولات هتلی ایوان:

بهترین و آسان ترین روش ثبت سفارش و خرید محصولات هتلی ایوان، از طریق نمایندگی های فروش با شماره های درج شده در کادر زیر می باشد. همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات شما می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی برای اولین بار توسط شرکت خدمات هتلداری آراد، انجام می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام