خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / قیمت خرید صابون و شامپوی هتلی

قیمت خرید صابون و شامپوی هتلی

قیمت خرید صابون و شامپوی هتلی متناسب با نوع محصول، برند آن، اندازه و کیفیت آن به طور منصفانه ای در این سایت قرار گرفته است.

خرید صابون و شامپوی هتلی از ملزومات مهم سبد خرید هتل داران است. صابون و شامپو اجزای مهم پک های بهداشتی مخصوص هتل ها هستند. مشتریان هتل ها بعد از پشت سر گذاشتن یک مسیر خسته کننده و طولانی زمانی که وارد اتاق خود می شوند، اولین جایی که تمایل شدید به استفاده از آن دارند حمام است تا بادوش گرفتن خستگی سفر را از بدن خود دور کنند. مسافران با دیدن لوازم بهداشتی در هتل احساس رضایت و آسودگی خاطر پیدا می کنند که می توانند به راحتی به رعایت بهداشت شخصی خود بپردازند.

صابون و شامپو هتلی

شامپو و صابون هتلی

شامپو و صابون های هتلی از پر مصرف ترین کالاهای بهداشتی هستند که اگر دارای برند، ظاهر، رایحه و کیفیت مناسب باشند می توانند یک عامل مهم در ترغیب مصرف کننده برای انتخاب همان هتل در سفر بعدی و در واقع نوعی تبلیغ مثبت برای هتل باشند.

شامپو صابون هتلی

انواع صابون و شامپوی هتلی

صابون ها و شاپوهای هتلی در اندازه ، رنگ، رایحه و بسته بندی های متنوعی وجود دارند

صابون ها می توانند دارای بسته بندی پلیسه ای گرد، ساشه ای، سلفونی و غیره باشند و همچنین گرماژهای مختلفی را دارا هستند. همچنین داشتن رنگ های متنوعی از قبیل سفید، صورتی، زرد و غیره نیز از ویژگی های آن ها است.

صابون هتلی ی

شامپوهای هتلی در بسته بندی های تیوپی، قطره ای، قوطی، ساشه، مکعبی، پلی اتیلن و پت با گرماژهای مختلف و رنگ های بسیار زیبا و جذب کننده عرضه می شوند. شامپو های هتلی با توجه به برند تولیده کننده آن دارای دو نوع سر و بدن می باشند.

شامپوی هتلی

 

قیمت خرید صابون و شامپوی هتلی

هر خریدار با توجه به بودجه مورد نظر خود می تواند محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهد تا از درب کارخانه بدون وجود واسطه محصول را با بهترین قیمت دریافت کند. قیمت محصولات ارایه شده در سایت با توجه به برند و کیفیت محصول قیمتی بسیار متناسب و به صرفه خواهد بود. خریداران می توانند با مقایسه کیفیت و قیمت خود نیز متوجه این مسئله شوند و به راحتی موجب افزایش سود دهی برای خود بشوند.
جهت سفارش و خرید شامپو و صابون های هتلی عرضه شده از طریق راه های ارتباطی با ما همراه باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی برای اولین بار توسط شرکت خدمات هتلداری آراد، انجام می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام