خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / شامپو و صابون هتلی اصفهان

شامپو و صابون هتلی اصفهان

یکی از مهم‌ترین امکانات بهداشتی هتل‌ها و رستوران‌ها، شامپوها و صابون‌های هتل اصفهان است که بسیار متنوع است و همه هتل‌ها ان را به وفور می خرند. شامپو و صابون استفاده شده در هتل باید با کیفیت بالا و سازگار با مو و پوست مردم باشد و به سلامت انها اسیب نرساند. انواع مختلف شامپوهای هتل در بسته بندی های مختلف از جمله PET, SSH, پلاستیک و غیره. هر هتل بسیار خوش بو و خوش عطر است، و به همین دلیل مردم تمایل به استفاده از ان دارند.

اکثر شامپوها قدرت پاک‌سازی و نرم‌کنندگی دارند. افزودنی هایی که برای تولید انها مورد استفاده قرار می گیرد، مجاز و نگهدارنده دارند، زیرا اگر انها نگهدارنده نداشته باشند، ممکن است به میکروب ها الوده شوند. برخی شامپوها به مو و رنگ کمک می کنند و دارویی به نام فنول پانتنول دارند که مو را مرطوب می کند و اجازه نمی دهد ساقه مو به زمین، و همچنین زینتی که ضد داندروف است.

شامپو و صابون هتلی

یکی از عوامل بهداشتی هتل ها، شامپوها و صابون ها هتلی است که برای همه مردم، به ویژه مسافران ضروری است. در گذشته این شامپو اختراع نشده بود و مردم موهای خود را با رزماری، زرده تخم مرغ، چای سیاه، سرکه، اب و عصاره نیشکر می‌شستند. مردم با استفاده از صابون در هنگام شستن چشمان خود از قرمزی و التهاب رنج می بردند.

یکی از شامپوهایی که برای اولین بار در قرن اختراع شد، توسط هند بود، که با جوشاندن یک گیاه به نام اسپیدونوس بدست امد و سپس ماده ای به نام املا به ان اضافه شد. در اروپا، این شامپو به سرعت پس از هند، که بازرگانان هنگام امدن به منطقه از ان استفاده کردند، پخش شد.

ارایشگران اروپایی صابون بدون برش را در اب جوش با برخی داروهای گیاهی مخلوط می‌کنند و از ان برای تازه کردن موهایشان استفاده می‌کنند. شامپوها و صابون در واقع همان کار را انجام می دهند، و در موارد دیگر، بعضی از مردم معتقدند که شامپوها مو را تمیز می کنند، اما استفاده از ان رایج نیست و مردم از صابون های مختلف برای شستن دست ها و صورتهایشان استفاده می کنند.

خرید شامپو و صابون هتلی

مدیران هتل امکانات رفاهی متفاوتی برای هتل ها دارند، بنابراین شامپوها و صابون هتل را می خرند. انواع مختلفی از شامپو و صابون وجود دارد. بعضی از انها برای شستشوی سر استفاده می شوند. برخی از مردم صابون را با شامپو از بدن جایگزین کرده اند و تفاوت بین این دو محصول این است که چگونه با پوست تعامل می کنند.

بافت و ظاهر صابونها و شامپو‌ها با یکدیگر تفاوت دارند، و صابونها در واقع جامد و از چربی‌های گیاهی ساخته شده‌اند، بنابراین انها همه نوع الودگی را از سطح پوست حذف می‌کنند، و می‌توانند عرق و الوارز را که با پوست بدن ترکیب شده و کمک می‌کنند تا از ان محافظت کنند، و تنها مسئله این است که ان پروتئین‌های پوست را از بین می‌برد و ph پوست را تغییر می‌دهد. شامپوی بدن از صابون معمولی تر است و هرگونه الودگی پوست را از بین می برد و به درمان بیماری های پوستی کمک کرده و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. صابون با دوام تر است و مواد تشکیل دهنده ان چربی، قلیایی و سدیم هستند، اما در شامپوی بدن، همه نوع مرطوب کننده ها و ویتامین ها استفاده می شود.

قیمت صابون و شامپو هتلی

عوامل مختلفی بر قیمت صابون و شامپو هتل تاثیر می گذارند، که یکی از این عوامل، ساخت نام تجاری است که ما قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم. امروزه، مارک های مختلف تولید انواع مختلفی از شامپو است که مردم برای انتخاب انها باید ابتدا موهای خود را به خوبی بدانند و سپس یک شامپو برای خرید ان انتخاب کنند. مارک های مختلف با کیفیت متفاوت هستند، با مواد مختلف برای تولید انها، کیفیت شامپو بالاتر، قیمت بالاتر است.

یک شامپو خوب باید قادر به تقویت ریشه ساقه و مو و ارائه اب خوب برای مو و همچنین جلوگیری از ریزش مو باشد. توجه داشته باشید شامپوی که استفاده می کنید دارای نارگیل یا روغن کنجد، عصاره الوئه ورا یا چای سبز، گلیسیرین، پنتانول و ویتامین E است که اکثر شامپوهای هتل است که این موارد را دارند و به همین دلیل است که مردم می توانند به طور ایمن از انها پوست یک بخش حساس بدن است که باید با محصولات با کیفیت برای شستشو و تمیز کردن ان استفاده شود تا اسیب نبیند.

شامپو هتلی دیجی کالا

شما می توانید انواع شامپوی هتل را در سایت دیجی کالا ببینید. در واقع, بسیاری از شامپوهای هتل دارای اندازه کوچک هستند که برای استفاده روزانه بهترین هستند و مارک های مختلف انها را تولید کرده اند, بنابراین انها کیفیت متفاوتی دارند که هر فرد می خواهد بر اساس بودجه خود خریداری کند.

مردم وقتی می رفتند شامپوها و صابون حمل می کردند، و گاهی هم در طول مسیر به داخل مبلمان می ریختند، اما امروزه در تمام هتل ها شامپوها هستند که مردم به راحتی می توانند از انها استفاده کنند. مدیران هتل ها به دنبال مراکز خرید این شامپوها به مقادیر زیاد هستند تا قیمت انها پایین تر باشد.

مجموعه ما در حال فروش عمده فروشی است و شما به راحتی می توانید سفارشات خود را در حجم بالا ثبت کنید و مناسب ترین قیمت را برای انها پرداخت کنید زیرا ما واسطه ها را حذف کردیم و به این ترتیب شما می توانید فرم را به طور مستقیم در سایت پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و شما را به روش خاص راهنمایی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی

صابون هتلی از محصولات پرطرفدار این روزها برای مصارف هتل ها و مکان های خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام