خدمات هتلداری آراد
خانه / محصولات یکبار مصرف / ملحفه یکبار مصرف / خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت ارزان

خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت ارزان

خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت ارزان از طریق سایت مجموعه آراد امکان پذیر شد. انواع ملافه یکبار مصرف را می توانید در ابعاد استادارد و با کیقیت و قیمت مناسب سفارش دهید و در کمتر از ۴۸ ساعت آن ها را در هر کجای کشور تحویل بگیرید.

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

روتختی یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

ملحفه رو تختی یکی از اصلی ترین ملزومات مصرفی مراکز درمانی نظیر بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز آرایشگاهی می باشند که به دلیل تماس مستقیم پوست مراجعه کنندگان و تعدد روزانه مشتریان، قابل توجه قرار گرفه است. از این رو به دلیل صرفه جویی در زمان و بالا بردن کیفیت بهداشت و سلامت مراکز، ملحفه های یکبار مصرف مورد توجه قرار گرفت.

املحفه یکبار مصرف بیمارستانی معمولا از جنس پارچه اسپان باند با گرماژ ۳۰ می باشد که از ضخامت و کیفیت مناسبی جهت مصارف بهداشتی برخوردار می باشد. علاوه بر بیمارستان ها، مراکزی نظیر کلینیک های پزشکی و زیبایی، و حتی هتل ها نیز از جمله مشتریان این محصول می باشند.

فروش ملحفه یکبار مصرف کشدار

این روز ها نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بیشتر نکان بهداشت فردی، درخواست این نوع محصولات به مراتب بیشتر از پیش شده است. لذا این مجموعه با تلاش بیشتر، سعی بر تولید بیشتر این محصول و فراهم کردن امکان خرید آسان و قیمت مناسب آن دارد.

فروش ملحفه یکبار مصرف کشدار

ملحفه یکبار مصرف در انواع مختلفی وجود دارند. این مجموعه با سابقه ای چند ساله و بررسی نیاز مشتریان خود اقدام به تولید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی از جنس اسپان باند ۳۰ گرمی و با رنگ سفید کرده است.

این ملافه یکبار مصرف در ابعاد ۱۶۰*۲۴۰ سانتی متر و در ۲ نوع کشدار و ساده عرضه می شوند.

ملحفه یکبار مصرف

ملحفه یکبار مصرف از کجا بخریم

مجموعه آراد به عنوان یکی از فعالین حوزه هتلی و بیمارستانی با سابقه ی چند ساله، امکان خرید انواع محصولات بهداشتی یکبار مصرف را برای تمامی مشتریان از سرایر کشور فراهم آورده است. فرقی نمی کند که شما در کدام شهر هستید، تنها کافی است با مشاوران ما ارتباط گرفته و پس از انتخاب و تایید محصولات مورد نیاز خود، سفارشات را ثبت نمایید. ما بهترین قیمت و کیفیت را برای شما عرضه می کنیم.

تلفن شرکت خدمات هتلداری آراد

انواع محصولات یکبار مصرف هتلی، بیمارستانی و آرایشگاهی:

همچنین این مجموعه با دارا بودن سبد کاملی از انواع محصولات یکبار مصرف آمادگی همکاری با سازمان ها و مراکز مختلف نظیر هتل ها، بیمارستان ها، داروخانه ها، آرایشگاه ها و سازمان های مردمی را دارد. از جمله این محصولات می توان به مراد زیر اشاره کرد:

  • شامپو یکبار مصرف
  • صابون یکبار مصرف
  • دمپایی یکبار مصرف
  • روبالشتی یکبار مصرف
  • حوله یکبار مصرف
  • ظروف یکبار مصرف
  • و …

انواع محصولات هتلی

جهت تهیه محصولات با بهترین قیمت، تنها به اندازه یک تماس فاصله دارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام