خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید صابون هتلی کرشمه

خرید صابون هتلی کرشمه

با سر زدن به مراکز خرید معتبر لوازم بهداشتی می توان انواع صابون هتلی کرشمه و دیگر برندهای ایرانی این تولیدات را با قیمت خوب تهیه نمود.
یکی از پرمصرف ترین محصولات هتلی که در ست های تک نفره در دسترس مسافران قرار می گیرد انواع برندهای مرغوب صابون هتلی است. صابون هتلی کرشمه یکی از نمونه های معطر این محصولات می باشد که به دلیل رایحه های متنوع مورد پسند خریداران می باشد و در حجم بالا خرید و فروش می شود.
ساده ترین و سریع ترین راه برای خرید صابون هتلی درجه یک و استاندارد با نرخ مناسب مراجعه به نمایندگی های معتبر فروش و فروشگاه ها می باشد.

آشنایی با انواع صابون هتلی کرشمه:

صابون های هتلی کرشمه در لفافه های گرد و بیضی بسته بندی می شوند که به عنوان صابون پلیسه مشهور هستند. این صابون ها در وزن های ۱۵، ۱۸ و ۲۰ گرمی و در رایحه های دلپذیر تولید می شوند. که اسانس های آن همگی منحصر به فرد و سوئیسی می باشد.
به دلیل وجود روغن نارگیل در ترکیبات این صابون، حس لطافت و نرمی در دستان مصرف کنندگان ایجاد می کند؛ و حاوی نرم کننده و مرطوب کننده می باشند. در ذیل به مشخصات این صابون ها می پردازیم:

 

صابون هتلی کرشمه

امکان چاپ و درج نام و لوگو هتل ها و مراکز بر روی این محصولات امکان پذیر می باشد.

همانطور که در تصویر می بینید، علاوه بر صابون های پلیسه، صابون های سلفونی و جعبه ای نیز جزء تولیدات این شرکت می باشد که امکان سفارش آن ها نیز وجود دارد.

نحوه خرید و سفارش انواع صابون هتلی کرشمه:

اگر شما نیز از صاحبان هتل ها و مراکز اقامتی رفاهی سراسر کشور هستید، می توانید از طریق شماره های درج شده با ما تماس بگیرید. تا ضمن پاسخگویی به سوالات شما عزیزان، نسبت به ثبت سفارشات خود به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه اقدام فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی

صابون هتلی از محصولات پرطرفدار این روزها برای مصارف هتل ها و مکان های خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام