خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید صابون هتلی پیروز پلیسه از درب کارخانه

خرید صابون هتلی پیروز پلیسه از درب کارخانه

جهت خرید صابون هتلی پیروز پلیسه از درب کارخانه با ما همراه شوید. انواع صابون هتلی پیروز ۱۲ گرمی، ۱۵ گرمی و صابون هتلی پلیسه پیروز با قیمت درب کارخانه موجود می باشند.

صابون هتلی پیروز

پیروز یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برند های تولید کننده صابون در کشور می باشد. این شرکت با تولید انواع صابون با کیفیت توانسته به جایگاه خوبی در میان مصرف کنندگان دست یابد.

هم اکنون نیز با تولید صابون با گرماژ کم، تحت عنوان صابون هتلی، حجت را بر خریداران تمام کرد. و حالا مصرف کنندگان حتی در سفر نیز می توانند از محصولات این شرکت استفاده کنند.

معرفی انواع صابون هتلی پیروز

صابون های هتلی و پپرطرفدار پیروز در ۳ نوع محبوب تولید و عرضه می شوند که ما قصد داریم با معرفی آن ها، به تصمیم گیری شما جهت خرید محصول مورد نیاز خود کمک کنیم:

صابون هتلی پیروز ۱۲ گرمی

این صابون دارای وزن ۱۲ گرمی بوده و با بسته بندی سلفونی دو طرف پرس شبیه بسته بندی شکلات، بسته بندی می شود. صابون ۱۲ گرمی پیروز دارای قالب گرد بوده و در کارتن های ۴۰۰ عددی قابل سفارش می باشد.

صابون 12 گرمی پیروز

صابون ۱۵ گرمی پیروز

صابون هتلی پیروز ۱۵ گرمی نیز همانند صابون ۱۲ گرمی پیروز بوده و تنها با گرماژ بیشتری ارائه می شود و رنگ بندی بسته آن نیز کمی متفاوت است.

بنابراین صابون ۱۵ گرمی پیروز را می توانید با کارتن های ۴۰۰ تایی سفارش دهید.

صابون هتلی پیروز

صابون هتلی پیروز پلیسه

اما یکی از جدید ترین محصولات کارخانه صابون سازی پیروز، تولید صابون تک نفره پلیسه می باشد. بسته بندی پلیسه به بسته بندی از جنس سلفون گویند که به صورت لفلفه وار سلفون به دور خود قالب صابون پیچیده می شود و ظاهر شکیل تری دارد. این شرکت با توجه به نیاز سنجی مشتریان اقدام به تولید صابون با بسته بندی پلیسه کرده است که نمونه این نوع بسته بندی را برایتان خواهیم گذاشت:

بسته بندی صابون پلیسه

نحوه خرید صابون هتلی پیروز پلیسه یا سلفونی:

شرکت خدمات هتلی آراد به عنوان عامل فروش مستقیم کارخانه ها، با در دست داشتن طیف وسیعی از انواع محصولات هتلی، هم اکنون آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد. همچنین میتوانید جهت خرید انواع صابون هتلی پیروز پلیسه یا سلفونی با مشاوران ما تماس گرفته و علاوه بر اخذ جدید ترین قیمت ها، اقدام به ثبت سفارش کنید. و در کمتر از ۴۸ ساعت محصولات را درب محل خود تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی

صابون هتلی از محصولات پرطرفدار این روزها برای مصارف هتل ها و مکان های خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام