خدمات هتلداری آراد
خانه / دمپایی هتلی / خرید انواع دمپایی جهت هتل و بیمارستان

خرید انواع دمپایی جهت هتل و بیمارستان

خرید انواع دمپایی جهت هتل و بیمارستان در این سایت انجام می پذیرد. دمپایی های ارائه شده توسط ما از جنس با کیفیتی تولید شده است و تمامی استاندارادهای لازم را دارا می باشد.

دمپایی وسیله کاربردی و مفیدی به منظور پوشش و مراقبت از پا می باشد. دمپایی های موجود در بازار از جنس های پلاستیکی، ابری، حوله ای تولید می شوند. دمپایی یکی از ملزومات هتلی مورد نیاز در هتل ها می باشد.

دمپایی هتلی

انواع دمپایی هتلی

دمپایی های هتلی شامل چند نوع مختلف می باشند که در جنس و کیفیت متفاوت هستند:

  1. دمپایی تک لایه هتلی: این دمپایی از یک لایه اسپان باند و یک کفی پلاستیکی از جنس فوم تشکیل شده است. دمپایی سبک و راحتی بوده و مناسب برای هتل ها می باشد.

دمپایی تک لایه

  1. دمپایی سه لایه هتلی: این دمپایی از سه لایه اسپان باند تشکیل شده که نسب به تک لایه مقاوم تر می باشد. همچنین کفی پلاستیکی از جنس فوم می باشد.
  2. دمپایی حوله ای هتلی: دارای یک لایه از جنس پارچه حوله ای بر روی کفه پلاستیکی از جنس فوم می باشد. جنس حوله ای این دمپایی از نفوذ آب جلوگیری می کند و جذب کننده آب می باشد.

دمپایی حوله ای هتلی

  1. دمپایی وی آی پی هتلی: این دمپایی از طراحی شیک و جذابی برخوردار می باشد و از یک لایه پارچه حوله و کفی پلاستیکی از جنس فوم تولید شده است. قسمت زیرین کف دمپایی دارای یک فرو رفتگی است که از سر خوردن در هنگام راه رفتن جلوگیری به عمل می آورد.

رنگ های دمپایی هتلی و بیمارستانی

رنگ دمپایی می تواند هم رنگ و ست با دیگر محصولات هتلی مانند حوله باشد تا مطابق با سلیقه مصرف کنندگان باشد. یا می تواند از رنگ های متنوع دیگری برخوردار باشد. رنگ های دمپایی های ارائه شده شامل موارد زیر می باشند:

  • سفید
  • صورتی
  • آبی
  • بنفش
  • کرم
  • قرمز

دمپایی جهت هتل و بیمارستان

خرید انواع دمپایی جهت هتل و بیمارستان

دمپایی هتلی می تواند در مکان های مختلفی مانند بیمارستان، استخر، هتل، مراکز اقامتی، منزل و غیره مورد استفاده قرار گیرد. قیمت این محصول متناسب با نوع و جنس آن متفاوت و کاملا منصفانه می باشد. جهت خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش عمده دمپایی بیمارستانی و هتلی با قیمت مناسب

عمده دمپایی بیمارستانی و هتلی در این سایت موجود شد و به فروش می رسد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام