خدمات هتلداری آراد
خانه / حوله هتلی / مرکز خرید حوله هتلی ارزان قیمت

مرکز خرید حوله هتلی ارزان قیمت

مرکز خرید حوله هتلی ارزان قیمت را می توان با جستجو در این سایت یافت. خرید حوله هتلی با قیمت مناسب و رضایت بالای خریدار از اهداف این مرکز خرید می باشد.

ویژگی های حوله هتلی

یکی از پر مصرف ترین و با اهمیت ترین کالای بهداشتی یک هتل که کیفیت آن نیز بسیار مهم است حوله هتلی می باشد. حوله هتلی باید تمیز، نرم، شکیل، خوش رنگ و با ابعاد مناسب باشد. هتل دار باید در انتخاب حوله مناسب دقت کند زیرا نشان دهنده ی کیفیت بالای آن هتل در زمینه بهداشت و نظافت و رضایت مشتریان است.

حوله هتلی

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی می توانند در ابعاد مختلف به عنوان حوله صورت و دست، حوله استخر، حوله حمام و حوله اسپا تولید شوند. همچنین می توانند حاوی آرم مخصوص هتل مورد نظر نیز باشند.

انواع حوله هتلی

نحوه انتخاب حوله هتلی مناسب

اول از همه یک حوله مناسب باید قدرت آب گیری و جذب بالایی داشته باشد که این نکته بسیار حاءز اهمیت است. ابعاد حوله متناسب با نیاز نه خیلی کوچیک و نه خیلی بزرگ باشد. همچنین وزن آن باید طوری باشد که بیش از اندازه سنگین نباشد. جنس الیاف حوله باید به گونه ای باشد که از بو گرفتن زود هنگام آن جلوگیری نماید و مهم ترین نکته انتخاب حوله هتلی با قیمتی منصفانه و مناسب است.

مرکز خرید حوله هتلی ارزان قیمت

مرکز خرید حوله هتلی ارزان قیمت

این مرکزخرید با عرضه حوله های هتلی با قیمتی مناسب برای هتل داران در جهت انجام معامله ای دو سر سود و ایجاد رضایت بالا از خرید در ذهن خریداران تلاش می کند. با خرید از این مرکز و مشاهده ی قیمت های ارزان، حس خریدی به صرفه و متناسب در خریدار ایجاد خواهد شد.
خریداران عزیز می تواتند به منظور سفارش محصول مورد نظر و ارسال از درب کارخانه با شماره تماس درج شده در زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

چاپ لوگو هتل بر روی حوله

شرکت تولید کننده حوله هتلی با کیفیت و ارزان

نمایندگی های این شرکت تولید کننده حوله هتلی در برخی از شهر های ایران مشغول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام