خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / لیست قیمت شامپو هتلی صحت

لیست قیمت شامپو هتلی صحت

شامپو هتلی صحت مانند دیگر شامپو ها در بازار ها در قیمت های مختلفی معامله می شوند و که می توانید لیست قیمت شامپو هتلی صحت را از طریق این سایت به دست آورید.
شامپو از جمله ملزومات ضروری در هتل ها می باشد که معمولا در بازار ها می توان با کارکتر های مختلفی جست و جو کرد. نمونه ای از این مارک ها مارک صحت است که ارائه دهنده بهترین نوع شامپو ها هستند. این شامپو ها در بازار ها دارای لیست قیمتی عالی هستند که مشتریان با توجه به این لیست ها شامپو ها را خریداری می کنند.

قیمت شامپو هتلی صحت

انواع شامپو هتلی صحت:

مژده به طرفداران شامپو های صحت. این شرکت جهت پاسخگویی به انواع نیاز های مشتریان اقدام به تولید شامپو هتلی ارزان تک نفره در گرماژ های ۲۵ کرد. در ادامه قصد داریم شما را جهت خرید آگاهانه تر، با آنها آشنا کنیم:

شامپو هتلی صحت استوانه ای:

یکی از رایج ترین شامپو هتلی صحت، مدل استوانه ای می باشد که در انواع شامپو سر و شامپو بدن تولید می شود. این شامپو هتلی ۲۵ گرمی بوده و در کارتن های ۱۹۲ تایی به فروش می رسند.

شامپو هتلی صحت عصاره ای:

محصولات صحت به خصوص شامپو های صحت با رایحه های دلپذیر و خواص گیاهی فوق العاده آن ها مشهور هستند. از این رو همان شامپو های عصاره ای صحت در بسته بندی کوچک تر و گرماژ ۱۵ و ۲۵ تولید می شوند. انواع عصاره های این شامپو ها شامل:

  1. شامپو سدر صحت
  2. شامپو بابونه صحت
  3. شامپو حنا صحت
  4. شامپو سیر صحت

می باشد. و در کارتن های ۱۹۲ تایی و ۲۸۸ تایی به فروش می رسند.

شامپو هتلی تیوپی صحت:

این شرکت نیز برای طرفداران بسته بندی های تیوپی، اقدام به تولید شامپو هتلی تیوپی کرده است. شامپو هتلی تیوپی صحت ۲۵ گرمی می باشد. این شامپو ها در انواع شامپو سر و شامپو بدن تولید می شوند و در کارتن های ۱۹۲ تایی به فروش می رسند.

دریافت لیست قیمت شامپو هتلی صحت و خرید مستقیم:

لیست قیمت شامپو هتلی صحت

با توجه به نوسانات بازار درج لیست قیمت شامپو هتلی صحت مقدور نمی باشد. بنابراین کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید. شما عزیزان در هر یک از شهرستان های کشور که باشید می توانید تنها با یک تماس قیمت شامپو هتلی صحت را به دست آورده و با بهترین قیمت اقدام به خرید شامپو هتلی صحت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی

فروش شامپو هتلی بابلینی برای اولین بار توسط شرکت خدمات هتلداری آراد، انجام می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام