خدمات هتلداری آراد
خانه / خمیردندان هتلی / فروش عمده پک مسواک و خمیردندان هتلی پاتریکس

فروش عمده پک مسواک و خمیردندان هتلی پاتریکس

پخش عمده مسواک و خمیر دندان با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه در مرکز خدمات هتلداری آراد آغاز شد. جهت مشاهده محصولات و خرید مستقیم از کارخانه با ما همراه شوید.

فروش مسواک هتلی

این روزها به هر مکان اقامتی که سر بزنید، بدون شک نمونه ای از محصولات هتلی پاتریکس را در قالب خمیر دندان و یا مسواک می توانید مشاهده نمایید. مسواک و خمیر دندان هتلی پاتریکس با بهره گیری از خاصیت فلوراید به سادگی از ایجاد پوسیدگی بر سطح دندان، جلوگیری نموده و با قیمت مناسب به بازار عرضه می گردد.
اما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مسواک، پک مسواک و خمیر دندان، و خمیر دندان های پاتریکس و دورکو آشنا کنیم تا ضمن شناخت محصولات بتوانید مناسب ترین محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

انواع مسواک هتلی و انواع مسواک پاتریکس:

شرکت مسواک پاتریکس تولید کننده طیف وسیعی از انواع محصولات مرتبط به بهداشت دهان و دندان می باشد. که از جمله محبوب ترین محصولات این شرکت را می توان مسواک و خمیر دندان های پاتریکس دانست. اما به دلیل اینکه همین گروه از تولیدات دارای تنوع می باشند، تصمیم به اختصاص مقاله ای در جهت معرفی آن ها گرفتیم.

مسواک سیلور

مسواک هتلی سیلور یکی از مدل های پرفروش کارخانه پاتریکس می باشد. این مسواک با فرچه پر و با سختی متوسط در بسته بندی وکیوم کارتی و در کارتن های ۶۰۰ عددی به فروش می رسد. مسواک سیلور با دارا بودن آویز در بسته بندی خود مناسب برای فروشگاه ها، داروخانه ها و حتی مصارف هتلی و بیمارستانی می باشد.

مسواک سیلور

مسواک دورکو

مسواک هتلی دورکو نیز مانند مدل سیلور می باشد با این تفاوت که بسته بندی مسواک دورکو وکیوم بدون کارت بوده و این موضوع سبب کوچک تر شدن سایز بسته بندی این مدل شده است. هتلدارانی که دارای بسته بندی برای مسواک خود هستند، مسواک دورکو به سبب کوچک بودن بسته بندی و دارا بودن پوشش بهداشتی، می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

مسواک دورکو در کارتن های ۱۴۴۰ عددی و در ۴ رنگ موجود می باشند.

مسواک هتلی دورکو

قیمت مسواک دورکو

قیمت مولفه ای مهم در انتخاب یک محصول جهت خرید می باشد که به عوامل زیادی نظیر کیفیت، بسته بندی، تعداد سفارش و … بستگی دارد. از طرفی به دلیل نوسانات قیمت امکان ارائه قیمت در این مقاله وجود ندارد. اما پیشنهاد می کنیم جهت دریافت قیمت به روز محصولات از طریق صفحه تماس با ما و یا اطلاعات تماس پایین خبر با مشاوران فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تلفن شرکت خدمات هتلداری آراد

شرکت مسواک دورکو

شرکت و کارخانه مسواک دورکو در تهران واقع شده است و خریداران محترم اعم از پخش ها، هتل ها و فروشگاه داران می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده جهت سفارش محصولات اقدام فرمایند.

پک مسواک و خمیر دندان هتلی

پک مسواک و خمیر دندان پاتریکس

پک مسواک و خمیر دندان پاتریکس از محبوب ترین و یونیک ترین محصولات هتلی موجود در بازار می باشد. این محصول با دارا بودن یک عدد مسواک سیلور و یک عدد خمیر دندان ۷ گرمی در بسته بندی وکیوم کارتی به بازار عرضه شده است. پک مسواک و خمیر دندان پاتریکس در کارتن های ۶۰۰ عددی قابل خریداری هستند.

مسواک سی گل پاتریکس

مسواک هتلی سی گل یکی دیگر از تولیدات شرکت پاتریکس می باشد. اسن مسواک به نسبت ۲ مدل قبلی (سیلور و دورکو) دارای دسته ضخیم تر و پن تر می باشد و دارای درپوش نیز هست. مس.اک سی گل نیز در بسته بندی وکیوم کارتی عرضه می شد. تعداد در کارتن مسواک سی گل پاتریکس ۶۰۰ عدد در کارتن می باشد.

مسواک سی گل پاتریکس

خمیر دندان هتلی پاتریکس

محصولی که با عنوان خمیر دندان هتلی پاتریکس می شناسد، یک خمیر دندان کوچک تک نفره ۷ گرمی می باشد که مناسب مصرف در هتل ها، سوییت ها، بیمارستان ها یا به عنوان گیفت در باکس های دندان پزشکی و تبلیغاتی می باشد. این محصول با همان ویژگی ها با تیوپ دیری و با برند دورکو نیز تولید می شود.

خمیر دندان هتلی پاتریکس

خمیر دندان هتلی ۷ گرمی پاتریکس در کارتن های ۱۰۰۰ تایی بسته بندی و عرضه می شود.

این محصول را می توانید به همراه مسواک در قالب پک مسواک و خمیر دندان هتلی نیز خریداری کنید.

خمیر دندان هتلی ۱۰ گرمی

اما نوع دیگری از خمیر دندان های تک نفره تولید شرکت پاتریکس، خمیر دندان ۱۰ گرمی هتلی دورکو می باشد. این خمیر دندان تک نفره نیز مورد استفاده هتل ها، بیمارستان ها و … می باشد با این تفاوت که دارای حجم بیشتری بوده و در کارتن های ۹۰۰ تایی موجود می باشد.

خمیر دندان هتلی 10 گرمی

مسواک هتلی ارزان

اگر به دنبال خرید مسواک ارزان هستید، ۲ راه پیش روی شماست:

  1. خرید مسواک چینی که باید گفت در مراکزی نظیر هتل ها و بیمارستان ها و … که تحت نطارت هستند، استفاده از آن ها ممنوع می باشد.
  2. خرید مسواک ایرانی در مدل های ارزان تر که اغلب تولید کنندگان با بسته بندی معمولی تر سعی در کاهش قیمت ها دارند.

یکی از مرسوم ترین و ارزان ترین مسواک های موجود در بازار که دارای کیفیت خوبی نیز می باشند، مسواک های سلفونی است. به این معنا که این مسواک ها در بسته بندی پلاستیکی (نه وکیوم شده طلقی) عرضه می شوند. این مجموعه با دارا بودن چندین مدل مسواک سلفونی، پاسخگوی انواع نیاز خریداران می باشد که در ذیل می توانید چند نمونه از این مسواک ها را مشاهده فرمایید.

پک مسواک و خمیر دندان سلفونی مسواک تاشو هتلی

مسواک ولدنت

مسواک ولدنت یکی از بهترین مسواک های موود در بازار می باشد که با دارا بودن ۳ مدل مسواک معروف و با کیفیت، توانسته بخشی از بازار را به خود اختصاص دهد. مسواک هتلی ولدنت در ۲ مدل مسواک کلاسیک و مسواک کشویی وجود دارد. که هردوی این مدل ها در بسته بندی سلفونی یا کارتنی عرضه می گردند.

مسواک کلاسیک ولدنت، مسواک بزرگسال با فرچه متوسط رو به نرم است که در دسته آن در مقایسه با سایر مسواک های هتلی ضخیم تر و مقاوم تر می باشد. علاوه بر آن دارای ۴ رنگ زیبا می باشد.

انواع مسواک هتلی

مسواک تاشو مسافرتی

مسواک تاشو مسافرتی یا هتلی نیز یکی از محصولات محبوب هتلی می باشد که به دلیل ظاهر متفاوت و بسته بندی کوچک آن طرفداران خاص خود را دارد. مسواک تاشو به این صورت عمل می کند که بدنه مسواک دارای محفظه بوده و شما در زمان عدم استفاده از مسواک وو یا در جریان جا به جایی یا سفر، می توانید مسواک را در بدنه خود جای دهید و یا حتی آن را در جیب خود، بدون اینکه آلوده شود، حمل کنید.

مسواک هتلی ولدنت

بدنه مسواک تاشو یا کشوی، در ۲ نوع شفاف و مات می باشد و دارای ۴ رنگ زیبا می باشد. تعداد این مسواک ها در کارتن ۱۲۵۰ عدد است.

مرکز پخش عمده مسواک و خمیر دندان هتلی

خدمات هتلداری آراد به عنوان مرکز پخش عمده مسواک و خمیر دندان هتلی به قیمت درب کارخانه و دارا بودن انواع مسواک های هتلی، امکان خرید غیر حضوری در سراسر کشور و با قیمت درب کارخانه را فراهم آورده است. شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس، علاوه بر دریافت مشاوره جهت انتخاب بهترین محصول مورد نیاز خود، محصولات را سفارش داده و در کمتر از ۷۲ ساعت درب محل خود تحویل بگیرید.

فروش خمیر دندان هتلی

نحوه خرید عمده مسواک هتلی

همانطور که اشاره شد، با استفاده از راه های ارتباطی درج شده در ادامه ، امکان ثبت سفارش و خرید مسواک هتلی با قیمت درب کارخانه وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی محصولات بهداشتی هتلی

فروش خمیر دندان ۱۰ گرمی هتلی ساویز

فروش خمیر دندان ۱۰ گرمی هتلی ساویز آغاز شد. خمیر دندان هتلی ساویز یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام