خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید صابون تک نفره پیروز

خرید صابون تک نفره پیروز

صابون تک نفره پیروز با قدرت پاک کنندگی و کف زیاد باعث جلو گیری از بیماری های ناشی از ویرون و دیگر بیماری ها می شود. شامپو پیروز با قیمت مناسبی که دارد توانسته است یکی از پرفروش ترین برند ها باشد.

صابون پیروز دارای رایحه ای قوی و در بسته بندی های بسیار شکیل بسته بندی می شود. صابون یکی از مهم ترین ملزومات بهداشتی هر فرد می باشد. اما نه فقد در منزل و محل کار بلکه در مسافرت ها و بیمارستان ها حائز اهمیت است.

اگر شما صاحب هتل یا بیمارستان و مراکز گردشگری هستید حتما برای مصرف کنندگان خود از صابون های تک نفره پیروز تهیه فرمایید و سلامتی را به مصرف کنندگان خود هدیه دهید.

صابون پیروز در بسته بندی سلفونی بسیار شکیل و در گرماژ های ۱۲ و ۱۵ می باشد. صابون پیروز کاملا مناسب پوست دست است و از هیچ گونه مواد که باعث چربی، خشکی دست می شود استفاده نشده است.

صابون هتلی پیروز

خرید صابون تک نفره پیروز

برای خرید صابون تک نفره پیروز لازم نیست به بازار بروید و جویای افرادی باشید که محصولات بهداشتی به صورت عمده به فروش می رسانند. فقط کافیست به گوگل مراجعه کنید و به سایت ما بیایید و از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در سراسر کشور در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید. سپس پس از ثبت سفارش محصول از درب کارحانه به محل شما در هر کجای کشور که هستید ارسال میشودر و در کمتر از ۷۲ ساعت محصول به دست شما خواهد رسید.

صابون تک نفره پیروز
صابون تک نفره پیروز

قیمت صابون تک نفره پیروز

در بازار به دلیل زیاد بودن واسته برای خرید محصول پیش بینی میشود قیمت ها نجومی است. اما شما به صورت مستقیم محصول خود را از درب کارخانه و به قیمت نمایندگی فروش خریداری کنید.

با توجه به نوسانات بازار قادر به درج دقیق قیمت ها نمی باشیم. برای دریافت قیمت دقیق محصولات مورد نظر خود از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در سراسر کشور در ارتباط باشید. و قیمت دقیق را از همکاران ما جویا شوید.

شماره تماس خدمات هتلداری آراد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: @aradhotelsupplies
پاسخگویی تلگرام: @aradhotelsupplie
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی

صابون هتلی از محصولات پرطرفدار این روزها برای مصارف هتل ها و مکان های خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام